Nicolas Raffin, tiskovni predstavnik francoske podružnice T & E, je dejal, da ima rast avtomobilov konkretne posledice na ulicah.
Nicolas Raffin, tiskovni predstavnik francoske podružnice T & E, je dejal, da ima rast avtomobilov konkretne posledice na ulicah. "Veliki terenci in pick-upi ne spadajo v označene prostore in posegajo v pločnike ali cestišča. Ogrožajo kolesarje, pešce, predvsem otroke, in vse druge voznike motornih vozil." Foto: Avtomobilnost

Želja po razkošju in večji varnosti pomeni, da novi avtomobili niso le težji in večji, ampak tudi širši. Dimenzije se povečujejo s tempom, ki mu trenutna infrastruktura ne sledi, predvsem v mestih in na parkiriščih. Študija razkriva, da se novi avtomobili v Evropi v povprečju širijo za en centimeter na leto, pri čemer okoli polovica na novo prodanih vozil že presega ustrezno širino za načrtovana parkirna mesta na ulici.

100 najbolje prodajanih avtomobilov v Evropi se je od leta 2018 v povprečju povečalo za 2,5 cm, s 177,8 cm na 180,3 cm. Še posebej priljubljeni modeli v Evropi, med katerimi so peugeot 3008, renault clio, škoda fabia in kompaktna fiat panda, so v najnovejših različicah doživeli razširitev za od tri do pet centimetrov. Celo kultni mini v svojih SUV-izpeljankah zdaj presega 1,80 metra širine. Največje povečanje v širino so dosegli luksuzni terenci – na primer BMW X5, X6 in XM, katerih širina presega dva metra. Tudi land rover defender, audi Q8 ali volvo EX90 se z zloženimi ogledali približujejo dvometrski meji.