BMW serije 5 touring bo na voljo s klasičnimi pogoni, priključnim hibridnim sklopom z baterijo, ki omogoča okoli 100 kilometrov dosega in tudi kot stoodstotno električni model i5. Foto: BMW
BMW serije 5 touring bo na voljo s klasičnimi pogoni, priključnim hibridnim sklopom z baterijo, ki omogoča okoli 100 kilometrov dosega in tudi kot stoodstotno električni model i5. Foto: BMW

Bavarci bodo novo serijo 5 prvič ponudili tudi kot stoodstotno električni model, z oznako i5 touring in električnim pogonom. Karavanska petica je v primerjavi s trenutnim modelom precej večja. V dolžino se je povečala za skoraj deset centimetrov in meri 5,06 metra, širina je zajetnejša za tri, višina pa za dva centimetra. Poleg tega sta osi odmaknjeni še dva centimetra bolj narazen, medosna razdalja meri 2,99 metra, kar obeta prostorsko razkošje za potnike spredaj in na zadnji klopi.

Volumen prtljažnika ne glede na motorizacijo meri 570 litrov. Foto: BMW
Volumen prtljažnika ne glede na motorizacijo meri 570 litrov. Foto: BMW

Kabina je povzeta po limuzinski petici, kar pomeni, da je digitalizirana in tehnološko napredna, največja sprememba pa se je zgodila v prtljažnem prostoru. Za standardno električnimi prtljažnimi vrati je v vseh pogonskih različicah prostora za 570 litrov, kar se lahko ob podrtju zadnjih sedežev poveča na 1700 litrov. Poseben prostor za shranjevanje so namenili tudi roloju, če podremo zadnjo klop.

BMW bo karavansko serijo 5 začel prodajati to pomlad. Vstopni dizelski model 520d s pogonom na zadnja ali štirikolesni pogon je tako kot vsi motorji z notranjim zgorevanjem v seriji 5 vsaj blago hibridni. Sledil mu bo model 540d z vrstnim šestvaljnikom in priključni hibridni model 530e, pri katerem je bencinski štirivaljnik kombiniran z električnim motorjem in baterijo, ki omogoča električni doseg skoraj 100 kilometrov. Električni i5 obljublja moč, večjo od 600 KM (442 kW), in električni doseg do 560 kilometrov ter polnjenje z enosmernim tokom do 205 kW.