T-roc se pelje suvereno, a prijetno. Volan je značilno lahek, s tem pa dobimo občutek lahkotnosti v zavojih ter pri obračanju na mestnih ulicah in parkiriščih. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec
T-roc se pelje suvereno, a prijetno. Volan je značilno lahek, s tem pa dobimo občutek lahkotnosti v zavojih ter pri obračanju na mestnih ulicah in parkiriščih. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec

T-roc je na trg prišel leta 2017 kot nekakšna SUV različica Volkswagnovega golfa in s slednjim si tudi deli prostornost, tehnologije in do določene mere tudi občutke pri sami vožnji.

Vendar pa je t-roc od golfa bolj trendovski. Takšno obliko imajo danes kupci zelo radi. Zato je zelo hitro postal eden najpomembnejših členov Volkswagnove ponudbe.

Boljša zaznavna kakovost

Po prenovi so mu namreč spremenili videz maske, dodali LED svetlobni trak in nekoliko so spremenili tudi podobo zadka. Notranjost je podobna kot pri polu ali taigu in s prenovo to velja tudi za materiale. Pred prenovo je bil namreč ta zgornji del armature za razliko od pola narejen iz popolnoma trde plastike, zdaj pa je mehak.

Priporočamo izbiro odličnih matričnih žarometov, ki jih bi sami proglasili celo za najpomembnejšo novost prenovljenega modela. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec
Priporočamo izbiro odličnih matričnih žarometov, ki jih bi sami proglasili celo za najpomembnejšo novost prenovljenega modela. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec

Merilniki pred voznikom so zdaj serijsko digitalni, a že poznani od prej. Mi menimo, da so za vsakdanjo uporabo avtomobila popolnoma korektni, lahko pa bi vseeno nudili hkraten prikaz še kakšne dodatne informacije. Nov je tudi volanski obroč, ki je enak kot v ostalih volkswagnih zadnje generacije. Tukaj ima zdaj tipke na dotik, ki nudijo haptično povratno informacijo in zahtevajo nekaj privajanja naših prstov, da bi jih uporabljali brez napačnih ukazov.

Na dotik odslej upravljamo tudi klimatsko napravo. To marsikomu na prvo žogo ne bo všeč, a nam se zdi rešitev pravzaprav zelo dober kompromis. Deluje zelo dobro.

Volkswagnov pametni prediktivni tempomat zaznava zavoje, križišča, krožišča in hitrostne omejitve. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec
Volkswagnov pametni prediktivni tempomat zaznava zavoje, križišča, krožišča in hitrostne omejitve. Foto: MMC RTV SLO/Nace Erjavec

Dinamičen karakter motorja

T-roca tudi po prenovi poganjajo klasični bencinski in dizelski motorji - brez kakšne hibridne tehnologije. Tokrat smo preizkusili turbebencinski štirivaljnik z litrom in pol delovne prostornine in 110 kilovati moči.
Značaj tega motorja je dokaj dinamičen, in to po našem mnenju takšnemu paketu opreme - gre namreč za dinamično različico R-line - prav lepo pristaja. Nekoliko bo treba paziti le na porabo goriva, ki lahko v skladu z zakonitostmi tovrstnih motorjev zelo hitro narašča že ob blagem priganjanju. Če ne boste pazljivi, bo števec porabe hitro pokazal 8 ali celo 9 litrov na 100 prevoženih kilometrov, a z nežno nogo se da.

Celoten test si lahko ogledate v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.