ID. buzz bo skušal ugajati tako zasebnim kot poslovnim uporabnikom, ki jim po izračunu električni pogon lahko prinese dovolj ugodnosti v primerjavi s klasičnim. V potniški različici gre za razmeroma razkošen potovalnik, v tovorni pa imamo zadaj za 3900 litrov prostora. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
ID. buzz bo skušal ugajati tako zasebnim kot poslovnim uporabnikom, ki jim po izračunu električni pogon lahko prinese dovolj ugodnosti v primerjavi s klasičnim. V potniški različici gre za razmeroma razkošen potovalnik, v tovorni pa imamo zadaj za 3900 litrov prostora. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Avtomobilski proizvajalci si želijo, da bi trg električne avtomobile čim bolj vzljubil. In zato električni avtomobili potrebujejo čim več karakterja, biti morajo čim bolj zanimivi.

V iskanju slednjega danes nastaja vse več avtomobilov, ki spominjajo na legendarne predhodnike, ali pa želijo biti celo njihova reinkarnacija. Eden takšnih je tudi ID. buzz. ID. buzz je reinkarnacija legendarnega bullija – torej modela T1. Buzz je na voljo v potniški ali tovorni izvedbi, v vsakem primeru pa ga žene zgolj elektrika.

Prihajajo nove izvedenke

Elektromotor s 150 kWh moči napaja litij-ionska baterija z zmogljivostjo 77 kWh, ki obljublja za 423 kilometrov vožnje (WLTP). Polnjenje je mogoče do 170 kW na hitrih polnilnicah in do 11 kW na javnih polnilnih postajah. Za zdaj je na voljo s pogonom na zadnji kolesi, konec leta pa prihaja še štirikolesno gnani ID. buzz, ki ima dodaten elektromotor na sprednji osi. Potniška različica lahko ponuja pet sedežev v dveh vrstah, šest v treh, prihaja pa še sedemsedežna različica. Prtljažni del v primeru petsedežnika meri 1121 litrov, če podremo sedeže pa 2205 litrov. Tovorna različica cargo spredaj omogoča prostor za voznika in dva potnika, zadaj pa je 3900-litrski prostor, kamor je mogoče povsem enostavno postaviti tudi dve evropaleti.

ID. buzz je opremljen z večino najsodobnejše pametne tehnologije, ki jo trenutno premore Volkswagen. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
ID. buzz je opremljen z večino najsodobnejše pametne tehnologije, ki jo trenutno premore Volkswagen. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Električnemu buzzu smo na slovenski premieri pripravili prvi mali izziv. V zimskih temperaturah smo se namreč popeljali iz Ljubljane v Krško. Na tej približno 110 kilometrov dolgi poti smo pri nizkih temperaturah vozili z največjo dovoljeno avtocestno hitrostjo. Koliko je na koncu pokazal števec porabe energije, si poglejte v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.

Ob robu svetovne premiere tega avtomobila, ki je potekala že lani poleti, smo raziskali tudi, zakaj ID. buzz prinaša verjetno kar najbolj razburljivo notranjost, ki so jo kdaj koli predstavili pri Volkswagnu.