Citroën C4 X stavi na obliko fastback, prostorno notranjost in prtljažnik, pa tudi na udobno vožnjo. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Citroën C4 X stavi na obliko fastback, prostorno notranjost in prtljažnik, pa tudi na udobno vožnjo. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Pri Citroenu obliko C4 X predstavljajo kot nekakšen križanec dizajna, ki predstavlja alternativo SUV-ju ali klasični kombilimuzini. Dodajajo, da z njim Citroen ponovno vsaj delno vstopa v limuzinski razred.

C4 X ne stavi le na svojo polikano obliko, ampak tudi na nadgrajeno praktičnost. Medosna razdalja je v primerjavi z modelom C4 enaka, od zadnje osi naprej pa je C4 X daljši za 24 centimetrov. To prinaša predvsem prirastek v prtljažnem prostoru. Ta je prostornejši za skupaj 130 litrov in ima zdaj skupaj 510 litrov uporabne prostornine.

C4 X je mogoče izbrati z bencinskim ali dizelskim motorjem, pa tudi kot 100-odsotno električni model. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
C4 X je mogoče izbrati z bencinskim ali dizelskim motorjem, pa tudi kot 100-odsotno električni model. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Leteča preproga

V primerjavi s C4 je tudi nekoliko bolj oddaljen od tal, in sicer 15,5 centimetra, kar omogoča malo bolj brezskrbno vožnjo po slabše urejenih makadamih. K udobju pripomore sistem vzmetenja advanced comfort, za katerega Francozi pravijo, da z glajenjem cestnih nepravilnosti poskrbi za občutek lebdenja na "leteči preprogi". Seveda tudi v C4 X ne manjkajo že znani Citroënovi ogrevani masažni sedeži s peno visoke gostote.

C4 X je v Sloveniji na voljo z bencinskim, dizelskim in električnim pogonom. Na vrhu ponudbe tako po zmogljivostih kot tudi po ceni je električni.

Še več o C4 X pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.