Najnovejši logotip je sestavni element prenovljene identitete znamke, ki bo vključena v vse digitalne in nedigitalne oglaševalske medije skupaj z novim geslom znamke
Najnovejši logotip je sestavni element prenovljene identitete znamke, ki bo vključena v vse digitalne in nedigitalne oglaševalske medije skupaj z novim geslom znamke "Nothing moves us like Citroën". Foto: Citroën

Najnovejši logotip je reinterpretacija izvirnega iz leta 1919 in se ponosno predstavlja kot deseta različica logotipa v 103-letni zgodovini znamke Citroën.

Omenjena sprememba prihaja tudi skupaj z novim geslom znamke "Nothing moves us like Citroën", ki obljublja pospešeno uvedbo rešitev za mobilnost. Kot so zapisali pri francoskem proizvajalcu vozil, bo logotip elegantnega videza zaznamoval evolucijo znamke in njen vstop v novo dobo. Konec septembra bo prvič predstavljen na konceptnem vozilu, ki bo veljal za pravi manifest znamke. Od sredine leta 2023 dalje ga bodo začeli postopoma nameščati na prihodnja serijska in konceptna vozila.

Pospešeno v električno mobilnost

Prepričani so, da nov logotip bolj izstopa, poudarjeni vertikalni oval pa bo hitreje opazen. Zato bo postal prepoznaven element vseh modelov znamke Citroën.

S prenovljeno identiteto pri znamki izraža svojo željo po pospešitvi cenovno dostopne električne mobilnosti. Osrednji element prenovljene identitete znamke je prenovljen simbol Citroënove "dvojne puščice", ki je že zelo dobro poznan. To je deseta pomembnejša prenova logotipa Citroën od ustanovitve podjetja leta 1919. Ta prinaša širši in bolj izpostavljeni puščici kontrastnega videza, ki ju obkroža vertikalni ovalni okvir v mehkejšem odtenku.