Še vedno bo na voljo kot limuzina in karavan, ki ga bodo predstavili malce pozneje. Foto: MMC RTV SLO/Mercedes-Benz
Še vedno bo na voljo kot limuzina in karavan, ki ga bodo predstavili malce pozneje. Foto: MMC RTV SLO/Mercedes-Benz

Mercedes E je poslovna limuzina, družinski karavan, razred E pa je še bolj kot prestižni razred S ali ikonični razred G jedro Mercedesa in nekakšna večna stalnica v portfelju modelov.

In novi E, ki smo ga v Avtomobilnosti preizkusili na prvi vožnji, je nekakšna vez med starim svetom, saj vztraja pri bencinskih in dizelskih motorjih in novim svetom, saj uvaja tudi učinkovit priključno-hibridni pogon z električnim dosegom 100 kilometrov, ponovno pa je pred svojim časom tudi na račun arhitekture.

"Razred E gradi most med svetovi," je novi razred E hvalil izvršni direktor Ola Källenius, njegova izjava pa se nanaša na tradicijo velike potovalne limuzine na eni strani in digitalizacijo na drugi. Zaradi tega je serija E pomemben steber za preobrazbo znamke. V Avtomobilnosti smo se pogovarjali z Mercedesovimi inženirji, ki so nam pojasnili tehnične posebnosti vozila, ki jih ne manjka in jih spoznate v videoreportaži.

Na voljo je tudi digitalni ključ, ki ga lahko s pametnim telefonom lastnik dodeli do 16 souporabnikom avtomobila. Foto: MMC RTV SLO/Mercedes-Benz
Na voljo je tudi digitalni ključ, ki ga lahko s pametnim telefonom lastnik dodeli do 16 souporabnikom avtomobila. Foto: MMC RTV SLO/Mercedes-Benz

Naloga mercedes-benza razreda E je poleg varnosti in naprednosti dvigniti udobje potovanja na višjo raven, saj gre za enega najbolj priljubljenih menedžerskih vozil.

S 4,95 metra dolžine in 2,96 metra medosne razdalje je v nasprotju s predhodnikom le malenkost večji, zato pa obljublja več prostora v kabini in 540-litrski prtljažnik.

Kabino zaznamuje t. i. MBUX superscreen s tremi povezanimi zasloni površine skoraj četrt kvadratnega metra, ki so lahko razporejeni prek vse armaturne plošče. Eden je v tem primeru na voljo tudi sopotniku. Foto: MMC RTV SLO/Mercedes-Benz
Kabino zaznamuje t. i. MBUX superscreen s tremi povezanimi zasloni površine skoraj četrt kvadratnega metra, ki so lahko razporejeni prek vse armaturne plošče. Eden je v tem primeru na voljo tudi sopotniku. Foto: MMC RTV SLO/Mercedes-Benz

Toda tisto, kar razred E resnično zaznamuje na dolgih vožnjah, je vojska nevsiljivih pomočnikov, na primer kot oblak mehko zračno vzmetenje, umirjeno krmiljenje in uravnoteženo podvozje, ki zagotavljajo, da tudi po nekaj urah vožnje iz vozila izstopite sproščeni. Ima celo program proti potovalni slabosti, med vožnjo pa lahko na zaslonu prikazuje tudi vitalne funkcije potnikov.

Vabimo vas, da novi mercedes-benz razred E spoznate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost in preverite, kako je samodejno prehitel porscheja 911.