Dnevne luči so nastale po zgledu končne obdelave osvetlitve DS X E-tense in DS aero sport lounge. Dnevno luč in štiri vertikalne svetlobne nize sestavlja 33 LED-diod. Foto: DS Automobiles
Dnevne luči so nastale po zgledu končne obdelave osvetlitve DS X E-tense in DS aero sport lounge. Dnevno luč in štiri vertikalne svetlobne nize sestavlja 33 LED-diod. Foto: DS Automobiles

Zunanji oblikovalci DS so imeli ob prenovi nalogo DS 7 crossbacku dodati bolj dinamičen videz, hkrati pa so morali ohraniti vtis visoke francoske mode.

Največje spremembe so zato doletele LED-žaromete, ki so novi, bolj usločeni in tehnološko naprednejši. Dodali so jim funkcijo pixel, ki omogoča optimalno upravljanje osvetlitve. Svetlobni snop je zmogljivejši in enakomeren ter ponuja 380 metrov dometa (dolge luči). Pri hitrosti nižji od 50 km/h je svetlobni snop širok 65 metrov. Na notranji strani ovinka hkrati svetita dva modula zasenčenih/pozicijskih luči. Na zunanji strani ovinka pa sveti modul dolgih luči pixel, ki ima 84 LED-diod v treh vrstah. Funkcijo za osvetlitev ovinka nadzoruje stopnja osvetlitve zunanjih LED-diod modula.

Usnje napa visoke kakovosti pridobivajo iz govedi, ki ga vzrejajo za meso in ki se pase na pašnikih brez bodeče žice. Za štiri milimetre debele kose usnja porabijo izključno najbolj plemenito zrnasto govejo kožo. Tako debelo usnje nato pobarvajo s čisto posebnimi barvami. Foto: DS Automobiles
Usnje napa visoke kakovosti pridobivajo iz govedi, ki ga vzrejajo za meso in ki se pase na pašnikih brez bodeče žice. Za štiri milimetre debele kose usnja porabijo izključno najbolj plemenito zrnasto govejo kožo. Tako debelo usnje nato pobarvajo s čisto posebnimi barvami. Foto: DS Automobiles

Novi materiali

Okrasna maska je razširjena, zaključni element spojlerja pa je bil preoblikovan in je na voljo v novi barvi, ki je odvisna od izvedenke. Tudi LED-luči zadaj so nove in spominjajo na luske z učinkom vrtinca, ki imajo kovinsko končno obdelavo v temnem odtenku. Nova so tudi platišča, ki lahko merijo do 21 palcev (53,34 centimetra).

Znamka DS v razredu premium stavi na vgradnjo inovativnih materialov. Na armaturni plošči in vratnih ploščah so odslej na voljo okrasni elementi usnja napa z novim drapiranim učinkom. Na tej površini ni videti nobenih šivov ali spojev, tako da je na dotik in pogled videti kot čisto pravo usnje. Usnje dodatno krasijo vgravirane podrobnosti, ki spominjajo na svetlobni podpis avtomobilske znamke. Med detajli notranjosti velja omeniti tudi biserne šive, volan v polnozrnastem usnju s pokrovom varnostne blazine v usnju napa, giljoširano dekoracijo Clous de Paris – legendarno za DS Automobilesin zdaj tudi že znan dizajn paščka zapestne ure.

Na 12-palčni digitalni instrumentni plošči z modularnimi in po meri nastavljivimi stranmi se predvaja povsem nova grafika z vsemi bistvenimi informacijami, kot so pri priključnih hibridnih izvedenkah na primer pretoki energije. Foto: DS Automobiles
Na 12-palčni digitalni instrumentni plošči z modularnimi in po meri nastavljivimi stranmi se predvaja povsem nova grafika z vsemi bistvenimi informacijami, kot so pri priključnih hibridnih izvedenkah na primer pretoki energije. Foto: DS Automobiles

Ena izmed poglavitnih novosti novega DS 7 je informacijsko-razvedrilni sistem z vgrajenim sistemom DS iris. Na voljo je s popolnoma prenovljenim vmesnikom, ki je v celoti nastavljiv, odziven in na voljo skupaj s funkcijo za prepoznavanje naravnega glasu. Na oblikovno prenovljenem 12-palčnem zaslonu na dotik se prikazuje meni z gradniki, prek katerih je mogoče z eno samo kretnjo dostopati do vseh funkcij: za upravljanje povezljive navigacije, klimatske naprave, avdiodigitalnih virov in vseh podatkov o vožnji. Na zaslonu se lahko prikaže tudi posnetek prednjega in zadnjega dela vozila, ki ga posredujeta novi digitalni kameri z visoko ločljivostjo.

V izboru bo na voljo tudi bencinski motor BlueHDi 130.Foto: DS Automobiles
V izboru bo na voljo tudi bencinski motor BlueHDi 130.Foto: DS Automobiles

Več kilometrov na elektriko

Prenovljeni DS 7 bo na voljo z različnimi tipi motorjev, med katerimi so tudi trije priključnih hibridni pogonski sklopi z močmi 168 kW, 224 kW in 268 kW. Zadnja dva imata štirikolesni pogon. Nova je baterijo z zmogljivostjo 14,2 kWh, ki lahko po zagotovilih tovarne z ničnimi emisijami prevozi do 65 pri kombiniranem ciklu in 81 kilometrov pri mestnem ciklu vožnje. Polnjenje traja približno dve uri na polnilni postaji 7,4 kW.