Metrični LED-žarometi zajemajo tri module LED, ki tvorijo svetlobni podpis znamke DS Automobiles. Foto: DS Automobiles
Metrični LED-žarometi zajemajo tri module LED, ki tvorijo svetlobni podpis znamke DS Automobiles. Foto: DS Automobiles

Blagovna znamka DS je ofenzivo začela z modeloma DS 3 in DS 7 in nadaljevala z DS 9, pa tudi s širitvijo trgovske mreže. Koronakriza je vplivala na prodajo vozil tudi pri premijski znamki, pri kateri pa ne odstopajo od načrtov, da bodo vsako leto predstavili po en nov model.

V Evropi je DS lani prodal 43.597 avtomobilov, kar je 17,1 odstotka manj kot leta 2019, a je bil padec v prodaji manjši, kot je bil na celotnem trgu (-25 odstotkov). Leto 2021 bo za mlado znamko bolj spodbudno tudi zaradi novosti, modela DS 4.

Razširjeni prikazovalnik v višini oči ponuja prvi korak do razširjene resničnosti. Informacije za vožnjo posredujejo neposredno na cestišče. Zaradi posebnega optičnega učinka se podatki prikazujejo štiri metre pred vetrobranskim steklom in sledijo voznikovemu pogledu po 21-palčni diagonali. Foto: DS Automobiles
Razširjeni prikazovalnik v višini oči ponuja prvi korak do razširjene resničnosti. Informacije za vožnjo posredujejo neposredno na cestišče. Zaradi posebnega optičnega učinka se podatki prikazujejo štiri metre pred vetrobranskim steklom in sledijo voznikovemu pogledu po 21-palčni diagonali. Foto: DS Automobiles

Tri različice

Na voljo bo v treh različicah: klasični DS 4, terenski DS 4 cross s sistemom za izboljšanje oprijema na različnih podlagah in DS 4 performance line, ki se ponaša s končno obdelavo zunanjosti v črni barvi.

Prednji del zaznamujejo matrični LED-žarometi (skupno imata 98 diod LED). Kljuke na vratih se med vožnjo pogreznejo v karoserijo, v ponudbi bodo tudi 20-palčna kolesa. Na zadnjem delu je streha razpotegnjena in se spusti zelo nizko na močno nagnjeno zadnje steklo. Na zadnjem delu najdemo oblikovno prepoznano osvetlitev nove generacije s progresivnim učinkom lasersko vgraviranih lusk.

Tempomat prilagaja hitrost razmeram v prometu, v prometnih zastojih pa zna vozilo tudi povsem ustaviti in ponovno speljati. Foto: DS Automobiles
Tempomat prilagaja hitrost razmeram v prometu, v prometnih zastojih pa zna vozilo tudi povsem ustaviti in ponovno speljati. Foto: DS Automobiles

Tudi na elektriko

Za kabino pri DS-u pravijo, da je izčiščena, ergonomska, digitalna, veliko je ročno izdelanih površin, vpeljani so bili novi deli iz kompozitnih materialov, deli zgradbe iz toplotno stisnjenega materiala in še bolj kompaktni deli, na primer sklop klimatske naprave, zaradi katerih je bilo pridobljenega še več prostora za odlagalna mesta. Prostornina prtljažnika lahko doseže 430 litrov, vozilo pa je opremljeno še s funkcijo za dostop s polnimi rokami in z motoriziranimi prtljažnimi vrati.

Tempomat prilagaja hitrost razmeram v prometu, v prometnih zastojih pa zna vozilo tudi povsem ustaviti in ponovno speljati. Poleg tega sistem tudi umesti vozilo na vozni pas, ki ga izbere voznik. Nove funkcije so še polsamodejno prehitevanje, prilagoditev hitrosti v ovinkih in prilagoditev hitrosti glede na prometne znake o omejitvi hitrosti.
Na izbiro bodo bencinski in dizelski motorji ter tudi priklopni hibrid. Obljubljajo tudi povsem električni model.

Na slovenski trg bo novi DS 4 predvidoma zapeljal letos oktobra.