Vrata so popolnoma integrirana v karoserijo vozila in z ergonomskega vidika izboljšajo dostop do zadnjih sedežev. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Vrata so popolnoma integrirana v karoserijo vozila in z ergonomskega vidika izboljšajo dostop do zadnjih sedežev. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Po že predstavljenih različicah kupe in kabriolet, se električni fiat 500 zdaj predstavlja tudi v različici 500 3+1, z enakimi dimenzijami, vendar z dodatnimi majhnimi vrati na sovoznikovi strani.

To ga močno povezuje s prvim modelom fiat 500 iz leta 1957, pri katerem so bila vrata pritrjena na zadnji del avtomobila. Električni 500 3+1 predstavlja vrnitev h koreninam modela in uspešno povezuje preteklost s prihodnostjo. Nov, popolnoma električen in z enimi dodatnimi vrati. Toda še vedno 500.

Zaradi varnosti je mogoče dodatna mala vrata odpreti le, ko so sprednja vrata že odprta, tako da jih potniki na zadnjih sedežih ne morejo odpreti. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Zaradi varnosti je mogoče dodatna mala vrata odpreti le, ko so sprednja vrata že odprta, tako da jih potniki na zadnjih sedežih ne morejo odpreti. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Četrta, dodatna majhna vrata na desni strani vozila se – skupaj z B-stebričkom – odpirajo v nasprotni smeri od sprednjih vrat in omogočajo lažji dostop do zadnjih sedežev. Tako lahko udobneje sedete, namestite otroka v otroški sedež ali naložite večje predmete. Kljub dodatnim majhnim vratom se električni 500 3+1 po velikosti ne razlikuje od preostalih dveh različic električnega 500. Zaradi dodatnih vrat je vozilo 30 kilogramov težje.

Vabimo, da novost na naših cestah spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.