Ferrari purosangue, ki je prvi SUV v zgodovini podjetja, je proizvajalcu avtomobilov prinesel nove kupce. Foto: Ferrari
Ferrari purosangue, ki je prvi SUV v zgodovini podjetja, je proizvajalcu avtomobilov prinesel nove kupce. Foto: Ferrari

Proizvajalec luksuznih športnih avtomobilov Ferrari želi po rekordnem letu še povečati prodajo in dobiček. Generalni direktor Benedetto Vigna je zelo optimističen, saj je seznam naročil za vozila znamke Ferrari zapolnjen. Po objavi poslovnih ciljev in optimističnih napovedi vse do leta 2026 so se delnice Ferrarija pridobile več kot štiri odstotke vrednosti.

V tekočem letu želi Vigna ustvariti vsaj 2,45 milijarde evrov dobička, kar je v skladu s pričakovanji analitikov. Ferrarijeva prodaja naj bi se v letu 2024 povzpela na več kot 6,4 milijarde evrov. To bi bila vsaj sedemodstotna rast glede na leto 2023, ko so se prihodki povečali za 17 odstotkov na skoraj šest milijard evrov. Čisti dobiček je zrasel za dobro tretjino na 1,26 milijarde evrov.

Ferrari je lani s 13.663 avtomobili dobavil tri odstotke več vozil kot leto prej. Pri Ferrariju so lani obljubili skupno 15 novih modelov do leta 2026, vključno s svojim prvim popolnoma električnim avtomobilom, ki ga pričakujemo leta 2025. Italijani so prav tako obljubili, da bodo avtomobili z motorjem z notranjim zgorevanjem (ICE) še nekaj let del njihove ponudbe, čeprav si prizadevajo za elektrifikacijo.