Za pogon po novem skrbi tudi 3-litrski motor V6 turbobencinski ecoboost, pri katerem za povečevanje moči še vedno skrbita dva turbinska polnilnika. Foto: Ford
Za pogon po novem skrbi tudi 3-litrski motor V6 turbobencinski ecoboost, pri katerem za povečevanje moči še vedno skrbita dva turbinska polnilnika. Foto: Ford

Američani so spoznali, da imajo lahko en avtomobil za ves svet. Tudi v Evropi so sprejeli miselnost, da so ameriški fordi primerni za staro celino. Da to niso le kavbojski avtomobili, in da imamo tudi v Evropi radi "popoprane kavbojske poltovornjake".

Na slovenske ceste je zapeljala druga generacija rangerja raptorja. Evropejci so ekspresno hitro pokupili 8000 fordov rangerjev prejšnje generacije. Po testu prve generacije smo ugotovili, da si na naših zavitih cestah od raptorja želimo še malce več.

In to smo zdaj tudi dobili. Po novem ni več na voljo samo z dizelskim biturbo motorjem, ta je sicer še v ponudbi in bo verjetno predstavljal velik delež prodaje, ampak tisto pravo, kar smo čakali, je močan bencinski motor z 212 kW in 491 Nm navora. Čakali smo ga zaradi še boljše odzivnosti motorja.

V digitalizirani kabini so športni sedeži, ki naj bi se zgledovali po lovskih letalih, kabino pa dodatno popestrijo barvni lepotni dodatki ter obvolanske prestavne ročice. Foto: Ford
V digitalizirani kabini so športni sedeži, ki naj bi se zgledovali po lovskih letalih, kabino pa dodatno popestrijo barvni lepotni dodatki ter obvolanske prestavne ročice. Foto: Ford

"Terenski mustang"

To bolj sovpada s karakterjem mogočnega poltovornjaka. To je terenski mustang. Ta motor tudi močno zarohni. Z različnimi frekvencami. Voznik s stikalom na volanu določa, kako se bo oglašal. Prilagaja blažilnike, krmiljenje, način vožnje. Ne delamo pa si utvar – ranger kot veliki terenski orjak ni primeren za Nurburgring, divjanje po asfaltu. Zato je bolj zanimiv program za visoko hitrostno terensko vožnjo, s Foxovimi blažilniki v eni od glavnih vlog. Je izreden terenski avtomobil, ki zna samodejno dodajati plin in ali zavoro, da lahko varno in umirjeno vozi po terenu.

Klasični ranger bo v novi generaciji na slovenske ceste čez pol leta. Dodal bo kopico praktičnih bombončkov, na primer stopnico za lažji dostop do kesona, odpirali ga bomo kar na elektriko in še in še.

Zdaj pa vas vabimo, da rohnenje raptorja poslušate tudi v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.