To je kupejevski športni terenec, ki nudi precej podobno vozno in uporabniško izkušnjo kot kakšen večji, običajen osebni avtomobil. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
To je kupejevski športni terenec, ki nudi precej podobno vozno in uporabniško izkušnjo kot kakšen večji, običajen osebni avtomobil. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

GLC je Mercedesova prodajna uspešnica. In enako velja tudi za njegovo različico z dodatnim nazivom “coupe”.

Ta prinaša odmik od tal športnega terenca in ga združuje z obliko kupeja. V primerjavi z običajnim GLC-jem je kupe enak do B-stebrička, za tem pa dobimo elegantno spuščajočo se strešno linijo in nekoliko daljši zadnji previs.

Tako kot pri običajni različici tudi za kupeja velja, da se pri oblikovanju drži preverjenega recepta, ki je najzaslužnejši za priljubljenost tega modela.

Nekaj manjši prtljažnik

Kupejevska strešna linija za ceno elegance vzame 75 litrov prtljažnega prostora, nekaj višine na zadnji klopi, pa tudi voznikov pogled nazaj.
Manj razkošen pogled nazaj ni tako velika ovira pri vsakdanji rabi tega avtomobila. Druga generacija modela z imenom GLC je namreč resnično do vrha naložena s tehnologijo, ki jo danes v svetu avtomobilizma označujemo za zelo napredno.

Ko dvolitrski turbo štirivaljnik s 190 kilovati moči poženemo v višje območje vrtljajev, že kar nekoliko zadiši po kakšni AMG-različici. Bencinski motor je že sam po sebi zelo odziven, pomoč blagega hibrida pa mu na zahtevo voznika ponudi še dodaten 17-kilovatni “udarec”. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Ko dvolitrski turbo štirivaljnik s 190 kilovati moči poženemo v višje območje vrtljajev, že kar nekoliko zadiši po kakšni AMG-različici. Bencinski motor je že sam po sebi zelo odziven, pomoč blagega hibrida pa mu na zahtevo voznika ponudi še dodaten 17-kilovatni “udarec”. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Tu so na primer kamere in senzorji, ki na osrednjem zaslonu zelo pregledno rišejo položaj avtomobila in vozniku pomagajo na ozkih parkiriščih.

Telefona ne boste uporabljali

Pa na primer povezan navigacijski sistem, ki s pomočjo obogatene resničnosti ponuja zelo nazorne in učinkovite navigacijske napotke. Moram priznati, da je to eden redkih navigacijskih sistemov v avtomobilih, ki ga uporabljam celo raje, kot da bi na ta velik zaslon povezal svoj mobilni telefon in uporabil sistem Android Auto z Googlovimi zemljevidi, kar pa je seveda po želji tudi mogoče storiti. Tehnološka češnja na torti pa so po mojem mnenju Mercedesovi digitalni žarometi s funkcijo projekcije. Gre za najnaprednejše žaromete ta hip, ki izjemno natančno sledijo dogajanju v prometu in za nameček na cesto rišejo različne opozorilne simbole. In ta sistem odlično deluje tudi v Sloveniji.

Notranjost zadnje generacije modela GLC je skoraj popolnoma brez fizičnih gumbov, kar je pred nakupom tega avtomobila vsekakor treba vzeti v zakup, pa tudi dobro preizkusiti. Čeprav imam sam rajši fizične gumbe – vsaj za tiste najpomembnejše nastavitve –, moram priznati, da z uporabo Mercedesovega sistema nimam prav nobenih težav. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Notranjost zadnje generacije modela GLC je skoraj popolnoma brez fizičnih gumbov, kar je pred nakupom tega avtomobila vsekakor treba vzeti v zakup, pa tudi dobro preizkusiti. Čeprav imam sam rajši fizične gumbe – vsaj za tiste najpomembnejše nastavitve –, moram priznati, da z uporabo Mercedesovega sistema nimam prav nobenih težav. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

GLC je za zdaj še na voljo le z dvolitrskimi motorji, ki jim v različnih merah pomaga elektrika – torej od blago hibridne tehnologije z izjemno majhno baterijo do priključnega hibrida z baterijo, ki že omogoča precej izključno električne vožnje. Mi smo tokrat preizkusili vstopno bencinsko različico z oznako GLC 300 in ugotovili, da je ta motor precej živahnejši od vstopne dizelske različice.

Celoten test si lahko ogledate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.