Nemci želijo že več let omejiti največjo dovoljeno hitrost na avtocesti. Do zdaj jim tega še ni uspelo. Foto: MMC RTV SLO
Nemci želijo že več let omejiti največjo dovoljeno hitrost na avtocesti. Do zdaj jim tega še ni uspelo. Foto: MMC RTV SLO

V raziskavi, ki so jo med 1198 Nemci, starimi najmanj 18 let, leta 2015 izvedli pri YouGovu, je kar 56 odstotkov vprašanih odgovorilo, da zagovarjajo omejitev hitrosti na vseh nemških avtocestah. Proti temu je bilo 39 odstotkov Nemcev.

Tudi po sedmih letih in številnih razpravah v nemškem parlamentu hitrost na določenih odsekih avtoceste ostaja neomejena. Tudi po tem, ko je češki milijarder z bugattijem chironom razburjal nemško javnost, ko je po nemški avtocesti vozil s hitrostjo 417 km/h.

Proti vozniku je bil voden celo sodni postopek – ki so ga po pričakovanjih morali prekiniti, saj ni bil kršen noben zakon. Vozil je po odseku, kjer ni omejitve hitrosti.

Nemško javnost je pred časom razburil češki milijarder, ki je s svojim super športnim vozilom bugatti chironom vozil s hitrostjo kar 417 km/h in se s tem hvalil na spletnih kanalih. Foto: Bugatti
Nemško javnost je pred časom razburil češki milijarder, ki je s svojim super športnim vozilom bugatti chironom vozil s hitrostjo kar 417 km/h in se s tem hvalil na spletnih kanalih. Foto: Bugatti

Zdaj bi lahko predlog odvetnikov, ki sodelujejo v primeru, prispeval k novi razpravi. Ideja prihaja iz državnega tožilstva, kjer ne vidijo razloga za kaznovanje Čeha, ne glede na vrtoglavo hitrost, ko je vozil kar s hitrostjo 116 metrov na sekundo, piše Der Spigel.

Državno tožilstvo meni, da je omejitev hitrosti razumna, zanimiva pa je hitrost, ki jo predlagajo pravniki. To ni 120 ali 130 km/h, o čemer trenutno razpravljajo v Nemčiji, ampak vrtoglavih 200 km/h.

V Avtomobilnosti smo po nemški cesti vozili s hitrostjo 304 km/h, na varen način. Kako? Poglejte video reportažo.