Začetna cena tovornega Caddyja Cargo znaša 19.500 evrov, cena potniškega pa 22.500 evrov. Dolga različica Maxi je dražja za približno tri tisočake. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Začetna cena tovornega Caddyja Cargo znaša 19.500 evrov, cena potniškega pa 22.500 evrov. Dolga različica Maxi je dražja za približno tri tisočake. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

V redakciji Avtomobilnosti smo se po slovenskih cestah zapeljali z novo generacijo caddyja. Ta je dimenzijsko zelo podoben predhodniku in podobno ostaja tudi prostoren. Znova je na voljo v potniških in tovornih, krajših in daljših različicah.

Najbolj opremljen ima na primer opcijske LED-žaromete, svetlobni podpis, seveda pa je caddy lahko tudi bolj osnoven. Pri tovorni različici so lahko stranska vrata v celoti zapločevinjena, so pa zdaj tudi širša in omogočajo vzdolžno nalaganje euro palete.

Izboljšano je bilo podvozje, ki zadaj nima več listnatih vzmeti, pač pa vijačne in večvodilno togo premo. Na voljo sta dve različici podvozja ‒ komfortno in podvozje za slabe ceste, ki je nekoliko dvignjeno in prilagojeno večjim obremenitvam. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Izboljšano je bilo podvozje, ki zadaj nima več listnatih vzmeti, pač pa vijačne in večvodilno togo premo. Na voljo sta dve različici podvozja ‒ komfortno in podvozje za slabe ceste, ki je nekoliko dvignjeno in prilagojeno večjim obremenitvam. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Golfov recept

Notranjost je zelo podobna golfovi. Sedeži so novi, udobnejši, ima popolnoma novo, minimalistično armaturo s številnimi digitalnimi pripomočki. V primerjavi z golfom je tu predvsem več odlagalnih mest.
Volan je odslej kapacitiven in omogoča boljše delovanje modernih asistenčnih sistemov. Imamo klasiko ‒ ohranjanje sredine pasu, adaptivni tempomat in bočno asistenco, pri Caddyju pa bosta še toliko pomembnejši asistenci za odparkiranje ter manevriranje s prikolico.

V ponudbi bo tudi počitniška izvedba ‒ caddy california. Tudi ta za ljubitelje kampiranja prinaša številne novosti. V Sloveniji bo na voljo od jeseni dalje. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
V ponudbi bo tudi počitniška izvedba ‒ caddy california. Tudi ta za ljubitelje kampiranja prinaša številne novosti. V Sloveniji bo na voljo od jeseni dalje. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Caddyja poganjajo 1,5-litrski bencinski in dvolitrski dizelski motorji. Pri Volkswagnu so iz ponudbe umaknili najmočnejšega dizla, tako da zdaj vrh predstvavlja 90 kilovatni motor. Ta je na voljo tudi z menjalnikom DSG ali štirikolesnim pogonom, ki se med seboj izključujeta.
Od poletja bo daljšo različico Maxi lahko poganjal tudi stisnjen zemeljski plin, pozneje pa prihaja tudi priključni hibrid.

Več o novem caddyju izveste v videoprispevku Avtomobilnosti.