Iz BMW-ja sporočajo, da v nasprotju z Volkswagnom in Daimlerjem ne načrtujejo lastne tovarne baterij, saj da trg deluje zelo dobro, poleg tega hitro prihaja do sprememb v tehnologiji. Po njegovem mnenju je ključno lastno znanje, ne proizvodnja. Foto: MMC RTV SLO/BMW
Iz BMW-ja sporočajo, da v nasprotju z Volkswagnom in Daimlerjem ne načrtujejo lastne tovarne baterij, saj da trg deluje zelo dobro, poleg tega hitro prihaja do sprememb v tehnologiji. Po njegovem mnenju je ključno lastno znanje, ne proizvodnja. Foto: MMC RTV SLO/BMW

Ob robu avtomobilskega sejma IAA v Münchnu potekajo tudi okrogle mize z novinarji in poslovni sestanki.

Med pomembnimi temami, poleg elektrifikacije in samodejne vožnje so tudi težave s pomanjkanjem čipov. Po predvidevanju vodje nemškega proizvajalca avtomobilov BMW Oliverja Zipseja bo kriza trajala še naslednjih šest do 12 mesecev.

BMW pa je na "domačem dvorišču" objavil še eno pomembno sporočilo. Ne glede na napovedi konkurence bo še naprej izdeloval avtomobile z bencinskimi in dizelskimi motorji. "Ni razloga, da bi prenagljeno napovedovali izstop," je dejal Zipse in dodal, da je po njegovi presoji BMW na "popolnoma pravilni poti".

Predvideva, da bo leta 2030 morda polovica vseh novih vozil električnih, a pod pogojem, da se bo infrastruktura za polnjenje dovolj hitro povečala. Kdor ne bo oskrboval druge polovice trga, se bo spopadal s krčenjem, meni. "Kdor želi biti dobičkonosno, rastoče podjetje, mora imeti ponudbo," dodaja.