Pri agenciji Puls so navedli, da so tisti prodajalci avtomobilov, ki so na začetku pandemije kljub padcu povpraševanja vlagali v oglaševanje in pospeševanje prodaje, so bile naslednjo jesen med zmagovalci pri prodaji avtomobilov. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Pri agenciji Puls so navedli, da so tisti prodajalci avtomobilov, ki so na začetku pandemije kljub padcu povpraševanja vlagali v oglaševanje in pospeševanje prodaje, so bile naslednjo jesen med zmagovalci pri prodaji avtomobilov. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Inflacija, stroški energije in recesija so jasno opazni pri nakupu avtomobila tudi v Nemčiji. To je rezultat aktualne, reprezentativne ankete med zainteresiranimi za nakup avtomobilov, ki jo je v Nemčiji opravil inštitut za tržne raziskave Puls, poroča spletni Automobilwoche.

68 odstotkov vprašanih je odgovorilo, da je torej prepričanih, da kriza vpliva na nakupno odločitev. Na seznamu možnih posledic, med katerimi so lahko anketiranci izbrali več možnosti, jih je skoraj tretjina navedla, da jih trenuten položaj vodi v nakup manjših avtomobilov. Četrtina si lahko predstavlja nakup avtomobila z manj opreme. 13 odstotkov razmišljajo tudi o prehodu na prilagodljive ponudbe, kot je naročnina na avtomobile, ki jo lahko v nujnih primerih hitro prekličete.

Četrtine kriza ne zanima

Obstajajo pa tudi pozitivni signali za industrijo. Skoraj četrtina (24 odstotkov) anketiranih meni, da kriza ni vplivala ali pa ne bo imela vpliva na nakup avtomobila. Predvsem moški (28 odstotkov) in starejši od 50 let (33 odstotkov) ne bodo spreminjali svojih navad. 28 odstotkov tistih, ki so zatrdili, da je kriza vplivala na nakup avtomobila, pa je navedlo, da so nakup avtomobila le odložili za čas po krizi.