408 ne stavi na športno, ampak uglajeno vožnjo. To ne pomeni, da ne zmore biti hiter in dinamičen, a mu to ne pristaja. Lagodna in udobna vožnja sta tisto, kar ga dela posebnega. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
408 ne stavi na športno, ampak uglajeno vožnjo. To ne pomeni, da ne zmore biti hiter in dinamičen, a mu to ne pristaja. Lagodna in udobna vožnja sta tisto, kar ga dela posebnega. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Peugeot 308 je aktualni slovenski avto leta. Vrhunski avto, tudi v našem uredništvu smo ga postavili na prvo mesto. Vendar pa smo pravkar preizkusili peugeota, ki bo tristoosmico povsem zasenčil, in še celo marsikaterega zapriseženega ljubitelja karavanov bo postavil pred močan dvom.

Namreč, avto, ki vam ga predstavljamo, je smiseln že, ko ga ocenjujete s pametjo, ko pa ga zagledate v živo, se ukloni še srce. Dame, pa tudi gospodje, v mestu je novi lev!

Pri Peugeotu so ugotovili, da imajo med modeloma 3008 in 508 še kar nekaj prostora. Predstavili so model 408, popolnoma novo oblikovno različico, nekakšno CUV-limuzino oziroma fastback. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Pri Peugeotu so ugotovili, da imajo med modeloma 3008 in 508 še kar nekaj prostora. Predstavili so model 408, popolnoma novo oblikovno različico, nekakšno CUV-limuzino oziroma fastback. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Združili atraktiven dizajn in uporabno notranjost

Toliko stila že dolgo nismo videli na kakšnem avtomobilu in po navadi bi se nam zdelo preveč baroka na enem mestu, pri 408 pa vendarle vse deluje celovito. Poseben je zaradi detajlov. Na primer maske, na kateri so preproste čepe razporedili tako, da spominjajo na levje čekane in resnično vlečejo poglede. Za samo bočno silhueto tako ali tako pravijo, da ima 408 mačjo držo. Enostavneje lahko rečemo kar fastback oziroma, če se izrazimo poetično, kar "hitra ritka".

408 zagotavlja nadpovprečno udobje. Je radodaren s prostorom in položajem sedenja tudi za potnike na zadnji klopi. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
408 zagotavlja nadpovprečno udobje. Je radodaren s prostorom in položajem sedenja tudi za potnike na zadnji klopi. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

1500 evrov nad 308

Kljub temu je 408 lahko tudi racionalna odločitev. Avto je od modela 308 dražji samo za 1500 evrov, hkrati pa ponuja bistveno več prostora zadaj. Bistveno večji je tudi prtljažnik.

408 ima tudi vizualno razpotegnjeno in bolj premijsko kabino kot 308, čeprav sta po funkcionalnosti enaki. Enako je tudi z opremo. Na voljo sta tudi dva priključna hibrida. Eleganci avtomobila resnično pristaja tiho, počasno električno paradiranje po mestu. Ko gre lev po mestu, pač pusti vtis, četudi brezslišno. Mi bi vseeno izbrali klasično bencinsko izvedenko. Razlika v ceni 9000 evrov je odločno preveč za električni doseg samo okoli 30 kilometrov. Namreč, bogato opremljeni peugeot 408 dobite za slabih 33.000 evrov. Subvencije, ki jih za priključne hibride pri nas ni, preprečujejo večje število tovrstnih vozil na cestah.

Še bolj podrobno lahko našo oceno peugeota 408 spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.