Geely ima v lasti več blagovnih znamk, vključno z Volvom, prek skupnega podjetja z Volvom tudi znamko električnih vozil Polestar. Zdaj bi popolnoma elektrificirali tudi znamenite londonske taksije. Foto: LEVC
Geely ima v lasti več blagovnih znamk, vključno z Volvom, prek skupnega podjetja z Volvom tudi znamko električnih vozil Polestar. Zdaj bi popolnoma elektrificirali tudi znamenite londonske taksije. Foto: LEVC

Kot so za Reuters povedali vodstveni delavci enote, naj bi London Electric Vehicle Company (LEVC) prav tako želel razširiti svoj nabor storitev.

"Potrebujemo razvit portfelj izdelkov. Izpeljati moramo velike naložbe v smislu tehnologije in infrastrukture," je na sedežu proizvajalca taksijev v Coventryju v osrednji Angliji dejal izvršni direktor LEVC-a Alex Nan in dodal: "Geely bo dosledno vlagal v LEVC, saj je to edinstven projekt."

LEVC izdeluje hibridni model taksija, s ceno nekaj pod 80.000 evri. Vozilo ima baterijo, ki zagotavlja 103 kilometre dosega, skupen doseg z bencinskim pogonom pa je okoli 500 kilometrov, piše Reuters. Pandemija je močno prizadela poslovanje podjetja, zato je oktobra odpustilo 140 zaposlenih.

Nan je dejal, da bosta LEVC in Geely v svoj brezemisijski portfelj poskušala privabiti tudi druge vlagatelje, skupaj pa naj bi sodelovali pri razvoju nove tehnologije. Do zdaj je kitajska skupina, ki je leta 2013 prevzela popoln nadzor nad LEVC-em, vanj vložila 500 več kot pol milijarde evrov.

"Geely v celoti podpira novo strategijo prehoda, ki sta jo določila upravni odbor in izvršna ekipa LEVC-a," so pri Geelyju zapisali v izjavi za javnost.