Tako EQV kot eVito tourer sta na voljo v dolgi in ekstra dolgi različici. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Tako EQV kot eVito tourer sta na voljo v dolgi in ekstra dolgi različici. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Velikoprostorec, kakor ga označujejo v Stuttgartu je že pripeljal na slovenske ceste, v Avtomobilnosti pa smo z njim že naredili prve kilometre.

Mercedes je svoj luksuzni električni kombi krstil za EQV. In EQ seveda predstavlja njihovo električno znamko, V pa nezgrešljivo povezavo z razredom V.

Na zunaj minimalne spremembe

Pravzaprav boste električno različico od dizelske na zunaj ločili le po značilni maski in loputi za polnjenje, ki je na robu prednjega odbijača. Mesto je izbrano zato, da je s kablom lažje dostopati do električne polnilnice na koncu parkirnega mesta.

Mercedesov električni kombi bo zadovoljeval nišne potrebe. Recimo potrebo po možnosti dostopa v mestna jedra, kamor bo dovoljeno le električnih vozilom. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Mercedesov električni kombi bo zadovoljeval nišne potrebe. Recimo potrebo po možnosti dostopa v mestna jedra, kamor bo dovoljeno le električnih vozilom. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Neto kapaciteta baterije znaša zajetnih 90 kWh, ampak EQV je pričakovano težek. Za lažjo predstavo ‒ že sama baterija tehta 700 kilogramov, skupna teža praznega vozila je okoli 2.600 kilogramov, v primeru vseh, največ osmih zasedenih sedežev pa boste okoli najbrž prevažali več kot tri tone.

Cena eVita tourerja se začne pri 70, EQV pa pri 77 tisočakih. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Cena eVita tourerja se začne pri 70, EQV pa pri 77 tisočakih. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Tudi za daljše razdalje

Električni doseg tako po standardu WLTP znaša 357 kilometrov, kar pomeni, da je po merilih modernih električnih vozil nekako povprečen. Na superhitrih polnilnicah EQV omogoča polnjenje z do 110 kilovati moči, kar pomeni, da bi baterijo do 80 odstotkov napolnili v 45 minutah.
Elektromotor je nameščen spredaj in svojo moč prenaša na prednji par koles. Največja moč znaša 150 kilovatov, končna hitrost pa je omejena na 140 kilometrov na uro. Opcijsko jo lahko za potrebe nemških avtocest dvignemo na 160.

Več o električnem EQV, pa tudi o bolj komercialno naravnanem modelu eVito tourer, ki lahko ponuja skupno kar devet sedežev, pa izveste v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.