Iz Hyundaia so sporočili, da se bodo na negotovost s pomanjkanjem komponent odzvati z nadaljnjo širitvijo ponudbe dražjih modelov. Hyundai kljub temu želi letos skupaj s Kio preseči mejo sedmih milijonov prodanih avtomobilov. Foto: Hyundai
Iz Hyundaia so sporočili, da se bodo na negotovost s pomanjkanjem komponent odzvati z nadaljnjo širitvijo ponudbe dražjih modelov. Hyundai kljub temu želi letos skupaj s Kio preseči mejo sedmih milijonov prodanih avtomobilov. Foto: Hyundai

Trdno povpraševanje po luksuznih avtomobilih je Hyundaiu v drugem četrtletju leta 2022 omogočil izjemen skok dobička, in to kljub padcu prodaje. Presežek se je medletno povečal za 56 odstotkov na približno 2,3 milijarde evrov, so sporočili iz vodstva Hyundaia v Južni Koreji.

Prodaja se je povečala za 19 odstotkov na 26,9 milijarde evrov. Iz Hyundai Motor, ki se s svojim sestrskim podjetjem Kia uvršča med deset največjih proizvajalcev avtomobilov, so še sporočili, da bodo izpolnili svoje cilje glede dobička za celotno leto.

Modeli luksuzne znamke koncerna, Genesis, poganjajo dobiček Hyundaia. Foto: Genesis
Modeli luksuzne znamke koncerna, Genesis, poganjajo dobiček Hyundaia. Foto: Genesis

Po pisanju Automotive News glavnina prodaje temelji na mešanici športnih terencev in modelov luksuzne znamke Genesis, ki je že v prvem četrtletju poskrbela za rast dobička. Za korejsko znamko so bili ugodni tudi menjalni tečaji.

Precej več prodanih e-avtomobilov

Po informacijah je podjetje v mesecih od aprila do junija po vsem svetu prodalo 976.350 avtomobilov. To je padec za 5,3 odstotka. Podjetje je upad pripisalo predvsem pomanjkanju čipov in avtomobilskih delov ter geopolitičnim vprašanjem.

Prodaja električnih modelov se je v primerjavi z letom prej povečala za 49 odstotkov na več kot 53.000. Preračunano na celoten obseg prodaje so e-vozila v drugem četrtletju predstavljala 5,4 odstotka.