Glavna električna novost je MG4, ki s ceno, podobno bencinskim modelom uveljavljenih proizvajalcev vozil kompaktnega razreda, napada električna modela VW ID.3 in megana E-tech electric. Foto: MG
Glavna električna novost je MG4, ki s ceno, podobno bencinskim modelom uveljavljenih proizvajalcev vozil kompaktnega razreda, napada električna modela VW ID.3 in megana E-tech electric. Foto: MG

Pri MG-ju so zavestno zavrgli stoletno legendarnost znamke. Na prvi pogled danes Morrisova garaža res živi samo še v dveh črkah. In en razlog je zagotovo to, da M in G skupaj bistveno lepše zvenita kot pa, če skupaj sestavimo S, A, I in C. Drugi razlog pa je tudi, da očitno ni dovolj, če si velik samo na Kitajskem.

Da osvojiš svet, moraš torej imeti neazijsko obliko, pa tudi občutke. Novi MG je že takoj na začetku svojega prodiranja v Evropo prilagodil svojo strategijo.

Da bodo lahko osvojili Evropo z električnimi MG-ji, zdaj na polno prodajajo bencinske MG-je. In pri Kitajcih nič ne gre po kapljicah, celo v našo malo Slovenijo pošiljajo kar občuten val.

MG4 je prvi model na novi modularni EV-platformi kitajskega koncerna SAIC, pod katerega spada znamka MG. 4,3 metra dolga petvratna kombilimuzina, bo imela zadnji pogon, obljubljajo pa idealno razporeditev mase 50 : 50. Foto: MG
MG4 je prvi model na novi modularni EV-platformi kitajskega koncerna SAIC, pod katerega spada znamka MG. 4,3 metra dolga petvratna kombilimuzina, bo imela zadnji pogon, obljubljajo pa idealno razporeditev mase 50 : 50. Foto: MG

Glavni tekmeci uveljavljene znamke

Želijo se uvrstiti na raven prodaje Opla, Nissana in Suzukija. Glavni adut te nove stare znamke pa se kaže v tem, da nimajo težav z dobavami vozil, s kakršnimi se danes spopadajo pravzaprav vsi uveljavljeni trgovci.

Tukaj se skriva povezava s preteklostjo, z legendarnostjo. Tako kot je nekoč MG s cenovno ugodnimi "roadsterji" ponujal zabavno vožnjo množicam, ne pa samo premožnim, bo tudi MG-jeva električna prihodnost predvsem zabavna, dinamična.

MG ima glavni razvojni sedež v Evropi, proizvodnja pa poteka v Aziji. V Sloveniji so že odprli šest prodajnih salonov, dva naj bi sledila še letos, krepijo pa tudi servisno mrežo. Foto: MG
MG ima glavni razvojni sedež v Evropi, proizvodnja pa poteka v Aziji. V Sloveniji so že odprli šest prodajnih salonov, dva naj bi sledila še letos, krepijo pa tudi servisno mrežo. Foto: MG

In prvi model te nove MG-jeve dobe se imenuje MG4. Z obliko iz Londona, z novo, izključno električno platformo, pa seveda z bogatim znanjem o električnih pogonih iz Kitajske.

Bolj podrobno o strategiji MG-ja v Sloveniji in tudi električnem novincu MG4, ki se lahko pohvali z eno najtanjših baterij na trgu, pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.

V Avtomobilnosti pa smo tudi že testirali prvega MG-predstavnika, električni ZS EV. Vabljeni k ogledu videoprispevka.