Cilj Toyote je, da na avto ne bomo več gledali z vidika lastništva, ampak mesečnega stroška, ki si ga lahko privoščimo. Ob pologu, na primer 6000 evrov, dobite novega hibrida za strošek dobrih 100 evrov na mesec v petih letih in zadnjim obrokom v višini na primer 30 odstotkov vrednosti avtomobila, ki ga na koncu odkupi Toyota in vam ponovno za podoben mesečni znesek ponudi novo vozilo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Cilj Toyote je, da na avto ne bomo več gledali z vidika lastništva, ampak mesečnega stroška, ki si ga lahko privoščimo. Ob pologu, na primer 6000 evrov, dobite novega hibrida za strošek dobrih 100 evrov na mesec v petih letih in zadnjim obrokom v višini na primer 30 odstotkov vrednosti avtomobila, ki ga na koncu odkupi Toyota in vam ponovno za podoben mesečni znesek ponudi novo vozilo. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Lizing ni nekaj novega v svetu nakupa avtomobilov. A pri Toyoti imajo prav z lastnim lizingom v Sloveniji velike načrte. V ta namen so v Slovenijo pripeljali svojo banko. Računajo, da bodo z obročnim odplačevanjem kupce pri znamki obdržali dolgoročno.

Da želijo avtomobilske znamke postati ponudniki mobilnostnih storitev. in ne več samo prodajalci avtov, so že nekaj let oguljene obljube. Pa tudi, da bomo avtomobile plačevali z mesečnimi trajniki, tako kot naše pametne telefone, tudi to je že znano. Ampak, to niso prazne vizije, preobrazba v resnici že močno poteka. Samo dogaja se na ne tako zelo viden način, ker je pač skrita v kalkulacijah. Da se kalkulacije lahko izidejo v korist tako kupca kot tudi avtomobilske znamke, pa postaja očitno, da mora imeti avtomobilska znamka lastno finančno ustanovo, s katero lahko narekuje tempo posla na dolgi rok.

Toyotine finančne storitve bodo prilagojene posebnostim slovenskega trga in tudi slovenskih kupcev. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Toyotine finančne storitve bodo prilagojene posebnostim slovenskega trga in tudi slovenskih kupcev. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Slovenija 21. država v Evropi s Toyotino banko

Neizogibno torej postaja, da izdelovalci novih avtomobilov dejavno posežejo tudi v prodajo rabljenih vozil. Svojih rabljenih vozil. Toyota je zato v Slovenijo pripeljala svojo banko, ki bo financirala nakup tako novih kot rabljenih avtomobilov. Slovenija je 21. evropska država, v kateri je Toyota popolnoma integrirala bančne posle v klasične posle avtomobilske znamke.

Ohranjanje vrednosti rabljenega vozila in odkupna cena bosta pomemben del Toyotinega financiranja. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Ohranjanje vrednosti rabljenega vozila in odkupna cena bosta pomemben del Toyotinega financiranja. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

To hkrati pomeni, da zdaj tudi v Sloveniji zares vstopamo v dobo, ko avto postaja izenačen s telefonom, če malce karikiramo. Že naslednji cilj bo, da bomo lahko z naročnino na Toyotin avto v Sloveniji uporabljali tudi Toyotin avto v tujini, na poti, kjer koli na svetu. Z istim zneskom. Ali pa da bomo z naročnino potovali z vlakom, letalom, avtobusom, skirojem, kolesom in celo avtom druge znamke … No, tako razmišlja večina svetovnih avtomobilskih znamk, glede tega so zedinjene. Bo pa pot do tega bistveno daljša ...

V Avtomobilnosti smo se pogovarjali z evropskim šefom Toyotinega financiranja, ki nam je razložil, kako bodo nova Toyotina vozila finančno dostopna vsem.