Dolenjska je z novim regijskim skladiščem še utrdila vlogo enega najpomembnejših svetovnih centrov skupine Renault-Nissan. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Dolenjska je z novim regijskim skladiščem še utrdila vlogo enega najpomembnejših svetovnih centrov skupine Renault-Nissan. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Popolnoma novo regijsko skladišče, ki bo oskrbovalo celotno regijo Adriatic (poleg Slovenije še Hrvaško, Srbijo, Bosno in Hercegovino, Makedonijo, Črno goro, Kosovo in Albanijo) za znamke vozil Renault, Nissan in Dacia, je eno najsodobnejših na svetu, Novo mesto pa z noviteto dodatno utrjuje vlogo enega glavnih centrov te skupine proizvajalcev vozil.

Zanimivo je, da podobnega centra nimajo niti državi, kot sta Avstrija in Švica, ki veljata za enega najpomembnejših avtomobilskih trgov v Evropi.

Vozniki pričakujejo več

Sorodna novica Pomagajte nam izbrati Slovenski avto leta 2021

Med obiskom smo izvedeli, da gre za razširjeno centralno skladišče z najrazličnejšimi dejavnostmi. Tu je tudi del poslovanja, ki ni povezano le z novimi, najmodernejšimi vozili. A ta del je za lastnike vozil še kako pomemben. To so seveda servisne storitve.

Pri Renaultu so za oddajo Avtomobilnost povedali, da vozniki danes pričakujejo vse več. Govorimo predvsem o hitrem odzivu in kakovostni storitvi. In za oboje je ključno dobro založeno skladišče nadomestnih delov, čim bližje servisu, v delavnici pa digitalizirani postopki sprejema in obdelave vozil.

Novo regijsko skladišče nadomestnih delov za znamke Renault, Nissan, Dacia oskrbovalo celotno regijo Adriatic oziroma države nekdanje Jugoslavije. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Novo regijsko skladišče nadomestnih delov za znamke Renault, Nissan, Dacia oskrbovalo celotno regijo Adriatic oziroma države nekdanje Jugoslavije. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

V skladišču več kot 20 tisoč različnih delov

Na zalogi je za vse naštete znamke vedno vsaj 23.000 različnih delov. Tudi za modele, ki se uvrščajo že skoraj med starodobnike. To pomeni pohitritev zamenjave določenega dela na servisu. Da bi se zaposleni lažje znašli na 6.000 kvadratnih metrih in med tisoči izdelki, je skladišče popolnoma digitalizirano in avtomatizirano.

V videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost si poglejte, kako vse skupaj poteka v praksi.