S posodobitvijo je ta avto postal malo bolj uglajen, pa v resnici tudi nekoliko bolj ekonomičen. Na testu smo pri mešanem ciklu beležili porabo 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov, kar je približno liter manj v primerjavi z istim motorjem brez blage hibridne tehnologije. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
S posodobitvijo je ta avto postal malo bolj uglajen, pa v resnici tudi nekoliko bolj ekonomičen. Na testu smo pri mešanem ciklu beležili porabo 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov, kar je približno liter manj v primerjavi z istim motorjem brez blage hibridne tehnologije. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Boljši poznavalci avtomobilizma se najbrž spominjate preteklih generacij vitare. Šlo je v resnici za prave terence.

Takšne, ki so na vratih prtljažnika nosili še tisto veliko rezervno kolo. No, trendi današnjega časa so razlog za takšno bolj vsakdanjo in mestno vitaro.

In ta je postala hibridna, ki poleg "bencinske" omogoča tudi vožnjo na električno energijo, morda pa bo celo ponudila tudi kakšno vtičnico za priklop na polnjenje? No, to ne bo držalo.

Pomemben del vitare ostaja štirikolesni pogon, ki ga je medtem večina tekmecev opustila. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Pomemben del vitare ostaja štirikolesni pogon, ki ga je medtem večina tekmecev opustila. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Majhna baterija za manjšo porabo bencina

Naj vas napis hibrid ne zavede. Tudi Suzuki je vstopil v dobo vsesplošne hibridizacije svoje modelne palete v luči zasledovanja zadnjih standardov udobja v vožnji, varčnosti in emisij. In tega so se vsaj na začetku lotili z blago hibridizacijo.

Če za ta izraz še niste slišali, naj razložimo, da je takšna vitara, ki bo odslej na voljo le še kot blagi hibrid, opremljena z zelo majhno baterijo, ki je pod sovoznikovim sedežem, in elektromotorjem, ki deluje tudi kot zaganjalnik in generator.

V videoprispevku iz Avtomobilnosti lahko pogledate, kako vse skupaj deluje v praksi.