DS 7 po zaslugi zmogljivega pogona pospeši kot gepard na lovu, a lahkotna in zibajoča se vožnja v slogu plesa balerine nas nikakor ne nagovarja k dinamiki. In v resnici dinamike pri tem avtomobilu niti nima smisla pričakovati, ker sta udobje in prijetno potovalno okolje njegova daleč največja aduta. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
DS 7 po zaslugi zmogljivega pogona pospeši kot gepard na lovu, a lahkotna in zibajoča se vožnja v slogu plesa balerine nas nikakor ne nagovarja k dinamiki. In v resnici dinamike pri tem avtomobilu niti nima smisla pričakovati, ker sta udobje in prijetno potovalno okolje njegova daleč največja aduta. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

V resnici je to zrela in preverjena znamka, tudi če pustimo ob robu korenine iz petdesetih let prejšnjega stoletja in s tem mislimo na legendarni DS. Eden ključnih razlogov za takšno ugotovitev je prav model DS 7.

DS 7 je “otrok” Jamesa Bonda in prikupne balerine. Je brezkompromisno polikan, slogovno dovršen, nabit s pametno tehnologijo, a obenem lahkoten, nežen, mehek in tih, ko sedemo za volan.
Prav sedmica je DS dokončno ločila od ljudskega Citroena in ga postavila na svoje mesto znotraj koncerna. Zdaj smo DS 7 preizkusili že v njegovi različici 1.1, torej prenovljeni različici, ki prinaša nekaj pomembnih in zanimivih novosti.
To je izdelek francoske visoke mode avtomobilizma, ki na prvo mesto postavlja svojo unikatnost, pogosto tudi pred funkcionalnost.

DS 7 je specifičen avtomobil, ki nagovarja uporabnike s specifičnimi željami in pričakovanji. To je avtomobil za tiste, ki ne želijo le vrhunske funkcionalnosti, pač pa znajo ceniti tudi estetiko in detajle. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
DS 7 je specifičen avtomobil, ki nagovarja uporabnike s specifičnimi željami in pričakovanji. To je avtomobil za tiste, ki ne želijo le vrhunske funkcionalnosti, pač pa znajo ceniti tudi estetiko in detajle. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Pametni žarometi

Tako odslej na prednjem delu avtomobila svetita nova dnevna LED-žarometa, ki se imenujeta svetlobna tančica. Z značilno obliko takoj poskrbita, da je DS 7 na cesti opazen in drugačen, to pa so mu priznali tudi naključni opazovalci.

Nova sta tudi glavna žarometa, ki nista več le matrična, ampak gre za tako imenovana žarometa piksel LED nove generacije, ki imata 84 diodnih enot.

Prav te omogočajo, da žarometa ponoči svetita pametno – torej izmikata drugim udeležencem v prometu ter obenem osvetljujeta kar največji del cestišča. In po naših izkušnjah to počneta brezhibno učinkovito.

Glavna novost priključno-hibridnega pogona po prenovi je nekoliko večja baterija, ki ima odslej kapaciteto 14,2 kilovatne ure. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Glavna novost priključno-hibridnega pogona po prenovi je nekoliko večja baterija, ki ima odslej kapaciteto 14,2 kilovatne ure. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

V znamenju alkantare

Notranjost je povsem drugačna kot pri bolj množičnih znamkah koncerna, pa tudi pri premijskih proizvajalcih ne najdemo tovrstne zasnove notranjosti. V nasprotju z nemškimi premijskimi avtomobili želi DS precej bolj izstopati, biti drugačen. Pri testnem avtomobilu se je alkantara razprostirala po praktično celotni armaturi, sredinski konzoli in vratnih oblogah.

Novi zaslon je zadovoljivo odziven in lepo grafično dodelan, všeč pa nam je tudi poljubno razporejanje elementov po menijih.
DS 7 ima lahko tudi po prenovi po želji še vedno vgrajen dizelski pogon, a predstavniki znamke so nam zatrdili, da nanj ne računajo več prav resno.

Zamenjale naj bi ga tri različice priključnih hibridov. Tokrat smo preizkusili različico e-tense 300, ki prinaša 221 kilovatov moči ter štirikolesni pogon, ki bistveno ne spreminja vozniške dinamike.

Kako? Preverite v video reportaži iz oddaje Avtomobilnost.