Pri uvajanju na trg se vse pnevmatike z novo tehnologijo proizvajajo v tovarni pnevmatik Continental v Lousadu na Portugalskem. Pnevmatike imajo na bočni steni poseben logotip, ki nakazuje, da vsebujejo recikliran material. Foto: Continental
Pri uvajanju na trg se vse pnevmatike z novo tehnologijo proizvajajo v tovarni pnevmatik Continental v Lousadu na Portugalskem. Pnevmatike imajo na bočni steni poseben logotip, ki nakazuje, da vsebujejo recikliran material. Foto: Continental

Novi visokozmogljivi material bo povsem nadomestil običajni poliester v kordnem ogrodju izbranih pnevmatik. V kompletu standardnih pnevmatik za osebno vozilo je uporabljen material iz približno 40 recikliranih plastenk PET.

Septembra 2021 je podjetje Continental prvič predstavilo samostojno razvito tehnologijo ContiRe.Tex. V tej tehnologiji je uporabljena poliestrska nit, pridobljena iz rabljenih plastenk PET brez vmesnih kemičnih postopkov in brez drugih oblik reciklaže, so sporočili iz družbe. Zaradi tega je tehnologija veliko učinkovitejša od drugih standardnih metod predelave plastenk PET v visokozmogljive poliestrske niti.

Do 2050 izključno trajnostni materiali

Plastenke, ki se jih predeluje s to tehnologijo, izvirajo izključno iz regij, kjer recikliranje ni vzpostavljeno. V sklopu posebnega postopka recikliranja se plastenke sortirajo in po odstranitvi pokrovčkov mehansko očistijo. Po mehanskem mletju se plastika (PET) nadalje predela v granulat in na koncu sprede v poliestrsko nit. Prve dimenzije pnevmatik so z novo tehnologijo ContiRe.Tex že na voljo.

Iz Continentala še sporočajo, da želijo najpozneje do 2050 v proizvodnji uporabljati izključno trajnostne materiale.