Strokovnjaki centra CAR poročajo, da na trgu novih avtomobilov trenutno skorajda ni popustov, zato so neto cene na najvišji ravni. Poleg tega navajajo, da bodo v prihodnjih mesecih v Nemčiji cene vozil še višje. To še posebej velja za električne avtomobile, saj so se litij, nikelj in druge surovine za proizvodnjo baterij že občutno podražili. Foto: BoBo
Strokovnjaki centra CAR poročajo, da na trgu novih avtomobilov trenutno skorajda ni popustov, zato so neto cene na najvišji ravni. Poleg tega navajajo, da bodo v prihodnjih mesecih v Nemčiji cene vozil še višje. To še posebej velja za električne avtomobile, saj so se litij, nikelj in druge surovine za proizvodnjo baterij že občutno podražili. Foto: BoBo

Trenutno so težave z manjšim številom registracij novih avtomobilov v Nemčiji povezane z dolgimi dobavnimi roki in manjšo proizvodnjo novih vozil v primerjavi z leti pred koronavirusom, že kmalu pa bo vzrok za manjšo prodajo avtomobilov manjša pripravljenost kupcev za nakup novega avtomobila, ugotavljajo pri CAR-u.

Kot piše spletni Automobilwoche, ki navaja poznavalca trga Ferdinanda Dudenhöfferja, že čez nekaj mesecev za proizvajalce vozil ne bodo več težave luknje v dobavni verigi, temveč poleg visoke inflacije tudi znatno nižje državne subvencije za električne avtomobile, ki se obetajo v Nemčiji.

Proizvajalci avtomobilov zaradi pomanjkanja komponent in surovin trenutno igrajo na karto manjšega števila naročil, ob povpraševanju, ki je večje od ponudbe, pa nove avtomobile prodajo brez večjih popustov. V drugi polovici leta je vendarle zaznati znake okrevanja in krajšanja dobavnih rokov.

Dudenhöffer pri tem navaja podatke o proizvodnji proizvajalcev vozil v Nemčiji, ki so maja in junija izdelali 21 odstotkov več avtomobilov kot v enakem obdobju lani.

Avtomobil je za osebno mobilnost v Sloveniji nepogrešljiv. Foto: BoBo
Avtomobil je za osebno mobilnost v Sloveniji nepogrešljiv. Foto: BoBo