Cena kitajskega električnega SUV-ja za povprečni slovenski žep ni majhna. Govorimo o 28 tisoč evrih, a to je v primerjavi z drugo električno ponudbo med športnimi terenci na trgu zelo ugodno. Pri čemer pomembno vlogo odigra subvencija. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Cena kitajskega električnega SUV-ja za povprečni slovenski žep ni majhna. Govorimo o 28 tisoč evrih, a to je v primerjavi z drugo električno ponudbo med športnimi terenci na trgu zelo ugodno. Pri čemer pomembno vlogo odigra subvencija. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Oznaka MG pomeni Morris Garages. Začelo se je namreč leta 1921, v Morrisovi "garaži", torej pri avtomobilskem trgovcu Williamu Morrisu.

Ta legendarna znamka je šla do danes čez številna zelo turbulentna leta. British Motor Corporation, British Leyland, Austin, Rover, MG Rover, BMW, vsi so si jo lastili, a v resnici noben novi šef ni dobro vedel, v katero smer bi moral zapeljati MG, da bi prinašal dobiček. Kot kaže ta hip, je znamko v resnici moral kupiti outsider, nekdo popolnoma neobremenjen z roadsterji. MG-ja torej ni več, naj živi novi MG, kitajski MG.

ZS je neodvisni evropski konzorcij Euro NCAP, ki se ukvarja z varnostjo vozil, ocenil s petimi zvezdicami. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
ZS je neodvisni evropski konzorcij Euro NCAP, ki se ukvarja z varnostjo vozil, ocenil s petimi zvezdicami. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Pomagajte nam izbrati Slovenski avto leta 2021

Kitajci stavijo na elektriko

In kitajski lastnik je zares velik, gre za podjetje SAIC, torej Shanghai Automotoive Industry Corporation, kitajsko državno podjetje, partner Volkswagna, tudi nekdanji partner General Motorsa, skratka podjetje, ki lahko vlaga gore denarja. To je bil tudi povod za nastanek električnega družinskega športnega terenca MG ZS EV z električnim pogonom.

Med aduti je zagotovo tudi prostorna kabina in tudi prtljažnik. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Med aduti je zagotovo tudi prostorna kabina in tudi prtljažnik. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Čustva v ozadju

Oblikovno bomo v tem avtu zagotovo videli kakšno linijo, ki spada h kakšnemu drugemu avtu, je pa avto prostoren, tako v kabini kot v prtljažniku. Gre za bolj tiste sorte avto, ki ga kupujemo s pametjo, ne s čustvi. Dobili boste vse, kar ponujajo novodobni moderni avti ‒ seveda tudi asistenčne sisteme, avto recimo tudi sam zavira, speljuje, kar vam bo recimo zelo godilo v jutranjih zastojih, avto tudi aktivno in kar učinkovito ohranja na voznem pasu, zaznava prečni promet.

Ampak bistvo električnega avtomobila je električni pogon. Kaj zmore na cesti, koliko je povprečna poraba električne energije, koliko kilometrov se lahko prevozite na elektriko, kako je s polnjenjem baterije?

To smo raziskali in objavili v videoprispevku v oddaji Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.