Renault clio je dobil nov obraz. Foto: Luka Gregorič/Avtomobilnost
Renault clio je dobil nov obraz. Foto: Luka Gregorič/Avtomobilnost

Prenovljenega clia so za slovenske novinarje razkrili v tovarni Revoz v Novem mestu, kjer ga izdelujejo skupaj s twingom. Kakšna bo prihodnost tovarne in clia, še ni znano, vse bolj pa se omenja novega lastnika. To bi bil po pisanju časopisa Finance lahko kitajski Geely, ki naj bi v Revoz vstopil s solastniškim deležem.

V kabini so boljši materiali, merilniki so zdaj serijsko digitalni. Foto: Luka Gregorič/Avtomobilnost
V kabini so boljši materiali, merilniki so zdaj serijsko digitalni. Foto: Luka Gregorič/Avtomobilnost

Clio tako za zdaj ostaja zaščitni znak Revoza, po novem pa ga boste prepoznali po novem sprednjem delu z veliko odprtino za zrak v sprednjem odbijaču, ki nadomešča dvodelno masko. Novi so tudi polni LED-žarometi s petimi moduli, zadaj pa je nov športni odbijač z difuzorjem in luč z značilno 3D-grafiko.

V prečiščeni notranjosti je zdaj serijski digitalni kokpit z diagonalo 7 ali 10 palcev (17,8 ali 25,4 centimetra). Infotainment Easy Link ima premer 7 ali 9,3 palca (17,8 ali 23,6 centimetra), odvisno od različice. Brezžična protokola Apple CarPlay in Android Auto zagotavljata povezljivost s pametnimi telefoni. V kabini so bili uporabljeni bolj ekološki materiali. Novi so tudi sedeži, ki bodo po zagotovilih francoske tovarne prinesli več udobja.

Tudi dizel in LPG
Clio je napredoval tudi na področju varnosti. Opremljen je z do 20 asistenčnimi sistemi. Največji novosti sta zavorni asistent, ki poleg avtomobilov prepoznava tudi pešce in kolesarje, in 360-stopinjska kamera, ki je del parkirnega asistenta. Ohranjanje vozila na voznem pasu in prilagodljivi tempomat sta postala samoumevna.

Clio bo poleg bencinskih motorjev (le trivaljnikov) na voljo tudi z dizelskim motorjem, alternativa klasiki pa sta LPG-pogon in hibrid, ki prinaša tudi največ moči.