Kot se za Italijane spodobi, so v koraku z modo na voljo nove barve, pa tudi nova platišča, pod motornim pokrovom pa ostajajo znani termični motorji, tako bencinski kot tudi dizelski. Foto: Alfa Romeo
Kot se za Italijane spodobi, so v koraku z modo na voljo nove barve, pa tudi nova platišča, pod motornim pokrovom pa ostajajo znani termični motorji, tako bencinski kot tudi dizelski. Foto: Alfa Romeo

Glede na to, da sta oba avtomobila luč sveta ugledala leta 2016, je hkratna prenova razumljiva. Še bolj se ta zdi logična zato, ker sta tako stelvio kot giulia dobila novo podobo v slogu dobro sprejete novinke alfe tonale. In ker se kuje železo, dokler je vroče, je takšna prenova povsem sprejemljiva in logična.

Izstopajo predvsem žarometi, ki so po novem popolnoma diodni in matrično prilagodljivi. 12 LED-modulov je elektronsko krmiljenih, tako da večino časa v popolnosti osvetljujejo cesto, elektronika pa pri tem nadzoruje, da ne slepijo nasproti vozečih voznikov. Drugačna je tudi prednja maska, zdaj precej ostrejša in v znamenju črke V, prenovljene pa so tudi zadnje luči.

Čeprav gre za dva precej različna avtomobila, bosta tako stelvio kot tudi giulia na slovenskem trgu na voljo od 44.990 evrov naprej. Foto: Alfa Romeo
Čeprav gre za dva precej različna avtomobila, bosta tako stelvio kot tudi giulia na slovenskem trgu na voljo od 44.990 evrov naprej. Foto: Alfa Romeo

Oba sta po novem na voljo s prenovljenimi odbijači, hkrati je mogoče izbrati v črno barvo lakiran spodnji del odbijača. V notranjosti izstopa predvsem osrednji zaslon, ki je zdaj občutljiv na dotik, predvsem pa prilagodljiv in nastavljiv po okusu voznika. Drugačen in manjši je volanski obroč, ki še lepše sede v roki. Za volanskim obročem so po novem digitalni merilniki. Obliko in prikaz je prav tako mogoče nastavljati.

Za prestavljanje zdaj skrbi le še samodejni menjalnik. Foto: Alfa Romeo
Za prestavljanje zdaj skrbi le še samodejni menjalnik. Foto: Alfa Romeo

Za še boljše vozne užitke

Nekaj novosti je tudi pod motornim pokrovom in pa pri menjalniku. Po novem za prestavljanje skrbi ZF-ov osemstopenjski menjalnik, ki deluje odlično. Tako v samodejnem programu kot v sekvenčnem programu, kjer za prestavljanje skrbi voznik. Dodelano in prenovljeno je podvozje, več je uporabljenih lahkih materialov (aluminija in ogljikovih vlaken), zaradi česar se je občutno zmanjšala celotna masa vozila. Kot se za športen avtomobil spodobi, je razporeditev teže zdaj idealnih 50:50, ob že omenjeni zmanjšani masi vozila pa je tako posledično izboljšana vozna dinamika.