V Renaultu ocenjujejo, da bi lahko z uporabo umetne inteligence porabo energije v tovarnah zmanjšali za petino. Renault želi v Evropi do leta 2030 ustvariti CO2-nevtralno proizvodnjo, do leta 2050 pa povsod po svetu. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
V Renaultu ocenjujejo, da bi lahko z uporabo umetne inteligence porabo energije v tovarnah zmanjšali za petino. Renault želi v Evropi do leta 2030 ustvariti CO2-nevtralno proizvodnjo, do leta 2050 pa povsod po svetu. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Proizvajalec avtomobilov Renault želi v prihodnjih letih močno znižati proizvodne stroške. Kot so sporočili iz podjetja, naj bi pri tem pomagala pospešena digitalizacija procesov.

Renault bo s tem postal prožnejši, učinkovitejši in konkurenčnejši, je dejal Thierry Charvet, član uprave, odgovoren za upravljanje kakovosti. Renault ni skoparil s presežniki: na novo bodo izumili industrijsko bazo podjetja, je dejal Charvet. Prihodnji renault 5, na primer, naj bi bil izdelan v samo devetih urah.

Skupina Renault, katere del sta tudi Dacia in Alpine, želi znižati proizvodne stroške na vozilo za 30 odstotkov pri motorjih z notranjim zgorevanjem in za polovico pri električnih avtomobilih. Poleg tega naj bi čas razvoja novih modelov skrajšali s treh na dve leti. S podatki, ki jih zbira mreža podjetja, želi Renault v prihodnje zmanjšati tako stroške kot izpuste ogljikovega dioksida. Odtis CO2 proizvodnje bi se moral na primer zmanjšati za polovico.

Ob začetku prodaje clia pete generacije smo v Avtomobilnosti obiskali tovarno, v kateri ga izdelujejo. Ta je postala prva Renaultova tovarna, ki je na delovna mesta uvedla tablične računalnike. Čemu? Poglejte ...