S speljevanjem izključno na električni pogon in s samodejnim vklopom rekuperacije energije ob upočasnjevanju in zaviranju pogonski sklop E-Tech Full hybrid po zagotovilih Renaulta omogoča, da do 80 odstotkov mestne vožnje poteka na električni pogon, kar porabo bencina zmanjša za do 40 odstotkov. Foto: Renault
S speljevanjem izključno na električni pogon in s samodejnim vklopom rekuperacije energije ob upočasnjevanju in zaviranju pogonski sklop E-Tech Full hybrid po zagotovilih Renaulta omogoča, da do 80 odstotkov mestne vožnje poteka na električni pogon, kar porabo bencina zmanjša za do 40 odstotkov. Foto: Renault

Leta 1983 je Renault razkril model, ki so ga Francozi označili kar za prvi "avtomobil življenja": renault espace. Espace je skozi pet generacij postal Renaultova avtomobilska ikona.

Zdaj je na vrsto prišla nova generacija, ki ostaja zvesta genom preteklih petih generacij, a je v šesti generaciji po trditvah Renaulta espace uglašen s sedanjim časom in potrebami današnjih kupcev. Ostaja velik potovalni avtomobil, ki ponuja od pet do sedem sedežev, hkrati pa ni enoprostorec kot original, ampak športni terenec.

Novi espace ima za doplačilo velik prikaz v višini oči z diagonalo 23,62 centimetra (9,3 palca). Hitrost avtomobila, sistemi aktivne pomoči pri vožnji, opozorilnik za prehitro vožnjo in navigacijski napotki so projicirani neposredno na vetrobransko steklo. Foto: Renault
Novi espace ima za doplačilo velik prikaz v višini oči z diagonalo 23,62 centimetra (9,3 palca). Hitrost avtomobila, sistemi aktivne pomoči pri vožnji, opozorilnik za prehitro vožnjo in navigacijski napotki so projicirani neposredno na vetrobransko steklo. Foto: Renault

Po zunanjih merah je nekaj manjši od predhodnika in tudi za 215 kilogramov lažji. Poganja ga novi rod polnega hibrida Renault E-Tech s skupno 147 kW moči (200 KM). Tvori ga trivaljni bencinski motor s prostornino 1,2 litra in turbopolnilnikom, ki ima največjo moč 96 kW (130 KM) in največji navor 205 Nm ter dva elektromotorja.

1100 kilometrov brez ustavljanja

Francozi so ob predstavitvi zapisali, da je normalna poraba (4,6 l/100 km), s polno posodo bencina pa omogoča doseg do 1100 kilometrov brez potrebe po polnjenju akumulatorja. Izpust CO2 najlažje različice je 104 gramov na kilometer.

Velikost prtljažnik je odvisna od različice in meri 1818 litrov s petimi sedeži in zloženimi sedeži druge vrste, 777 litrov v različici s petimi sedeži in sedeži druge vrste, pomaknjenimi povsem naprej, oziroma 159 litrov v različici s sedmimi sedeži v treh vrstah, vsemi v položaju za sedenje. Foto: Renault
Velikost prtljažnik je odvisna od različice in meri 1818 litrov s petimi sedeži in zloženimi sedeži druge vrste, 777 litrov v različici s petimi sedeži in sedeži druge vrste, pomaknjenimi povsem naprej, oziroma 159 litrov v različici s sedmimi sedeži v treh vrstah, vsemi v položaju za sedenje. Foto: Renault

Pri Renaultu poudarjajo zmogljivosti in varnost na najvišji ravni za vse potnike. Zaslugo za to imajo konstrukcijska osnova Zveze CMF-CD, posebno prirejeno podvozje in 27 vgrajenih pomagal za vožnjo. Dinamičnost vozila v vožnji povečuje Renaultov sistem krmiljenja vseh štirih koles.

Začetek prodaje v Sloveniji je načrtovan za jesen 2023.