Master bo na voljo v več kot 40 različnih izvedenkah s številnimi mogočimi predelavami in nadgradnjami. Foto: Renault
Master bo na voljo v več kot 40 različnih izvedenkah s številnimi mogočimi predelavami in nadgradnjami. Foto: Renault

Francoska znamka se je ob razkritju novega masterja pohvalila s t. i. "aerovan" dizajnom. Svoj veliki kombi je v korist izboljšane aerodinamike veliko testirala v vetrovniku. Na ta način so izpopolnili karoserijo in zelo zmanjšali izpuste ogljikovega dioksida.

Videz bo torej velik adut, saj daje masterju močan značaj, privlačen in moderen videz, primeren pa je za vse poklice, ki za svoje delo potrebujejo veliko dostavno vozilo, so zapisali pri Renaultu. Nova konstrukcijska osnova omogoča uporabo različnih vrst energije, ki izpolnjuje vse potrebe z motorji dizel Blue dCi moči od 78 do 127 kW (od 105 do 170 KM) ob znatno zmanjšani porabi goriva in izpustu CO2-ja, z elektromotorjema moči 96 ali 105 kW in akumulatorjema z zmogljivostjo 40 ali 87 kWh, ki zagotavljata doseg več kot 410 kilometrov po WLTP, navsezadnje pa bo predstavljena tudi različica na vodik.

Master bo po novem še bolj uporaben, saj se ponaša z uporabno nosilnostjo do štiri tone s pogonom na prednji kolesi in prostornino tovornega prostora (od 11 do 22 m3 s pogonom na prednji ali zadnji kolesi) ter širino vstopne odprtine in dolžino tovornega prostora na vrhu razreda. Foto: Renault
Master bo po novem še bolj uporaben, saj se ponaša z uporabno nosilnostjo do štiri tone s pogonom na prednji kolesi in prostornino tovornega prostora (od 11 do 22 m3 s pogonom na prednji ali zadnji kolesi) ter širino vstopne odprtine in dolžino tovornega prostora na vrhu razreda. Foto: Renault

Elektrifikacija prinaša nove možnosti za podjetnike

Med novostmi, ki jih razkrivajo Francozi, je tudi nov samodejni devetstopenjski menjalnik, ki bo poskrbel za večje vozno udobje. Vozniku bo v pomoč do dvajset naprednih sistemov za pomoč v vožnji, novost je inovativen sistem dinamičnega zaviranja, ki poveča učinkovitost ne glede na obremenjenost vozila s prepolovitvijo odzivnega časa in udobje.

Master četrte generacije omogoča dvosmerni priklop električnih različic s funkcijama "iz vozila v omrežje" (V2G, Vehicle-to-Grid) in "iz vozila k porabniku" (V2L, Vehicle-to-Load), omogoča tudi napajanje dodatnih naprav.

Pri Renaultu so prepričani, da je novi master prava tehnološko sodobna pisarna na kolesih, osredotočena na voznika, saj je bil poudarek pri razvoju na čim boljši ergonomiji voznikovega prostora, skupna prostornina odlagalnih mest je kar 135 litrov.

Masterja Renault izdeluje v Franciji – vse različice, tri vrste pogonskega sklopa in vse karoserijske izvedbe v isti tovarni Renault v Batillyju v Franciji. Foto: Renault
Masterja Renault izdeluje v Franciji – vse različice, tri vrste pogonskega sklopa in vse karoserijske izvedbe v isti tovarni Renault v Batillyju v Franciji. Foto: Renault

V vseh različicah je že serijsko vgrajen multimedijski sistem openR link s 25 centimetrskim (10-palčnim) zaslonom, brezžično združljivostjo s programoma Android Auto in Apple CarPlay ter upravljanjem na daljavo z aplikacijo My Renault. Za doplačilo je na voljo izvedenka z multimedijskim sistemom openR link z vgrajenimi Googlovimi storitvami: več kot 50 aplikacij iz ponudbe Google Play, Google Maps visoke ločljivosti s funkcijo "Electric Route Planner", naravno glasovno upravljanje Google Assistanta, številne povezljive storitve in polička za brezžično polnjenje pametnega telefona.