Novi scenic e-tech electric vsebuje povprečno 37 odstotkov recikliranih snovi v vseh sestavnih delih iz železa in jekla (osnovna zgradba, karoserija, obese, deli podvozja itn.), pokrov motorja in vrata so v 80 odstotkih iz recikliranega aluminija. Foto: Renault
Novi scenic e-tech electric vsebuje povprečno 37 odstotkov recikliranih snovi v vseh sestavnih delih iz železa in jekla (osnovna zgradba, karoserija, obese, deli podvozja itn.), pokrov motorja in vrata so v 80 odstotkih iz recikliranega aluminija. Foto: Renault

Scenic je Renaultova zgodba z že 27-letno zgodovino. Scenic je bil rojen leta 1996 (pet let po razkritju oblikovalske študije z istim imenom leta 1991) in je na avtomobilski trg prinesel revolucijo, saj je bil prvi kompaktni enoprostorec v evropski avtomobilski zgodovini. Njegovo ime izhaja iz "Safety Concept Embodied in a New Innovative Car" oziroma "zasnova varnosti, utelešena v novem inovativnem avtomobilu". Družine in njihove potovalne navade, pa tudi njihova globoka hotenja glede vplivov na okolje in varnosti, so se z leti spremenila in scenic se jim je ves ta čas prilagajal.

Enako kot ZOE in megane e-tech electric ima tudi novi scenic e-tech electric za pogon vgrajen sinhroni elektromotor z navitjem na rotorju. Ta tehnologija ponuja boljši izkoristek kot elektromotor s trajnimi magneti in ne potrebuje redkih zemelj, kar zmanjšuje njen vpliv na okolje in stroške velikoserijske proizvodnje. Vpliv na okolje je manjši tudi zato, ker niti v akumulatorju ni nobenih redkih zemelj. Foto: Renault
Enako kot ZOE in megane e-tech electric ima tudi novi scenic e-tech electric za pogon vgrajen sinhroni elektromotor z navitjem na rotorju. Ta tehnologija ponuja boljši izkoristek kot elektromotor s trajnimi magneti in ne potrebuje redkih zemelj, kar zmanjšuje njen vpliv na okolje in stroške velikoserijske proizvodnje. Vpliv na okolje je manjši tudi zato, ker niti v akumulatorju ni nobenih redkih zemelj. Foto: Renault

Vozi na elektriko

Danes je s povsem električnim pogonom zapeljal na novo pot. Francozi pravijo, da se je podal na potovanje ob povsem ohranjenih genih pionirskega družinskega avtomobila. Pravijo, da je bil scenic od nekdaj zasnovan kot prvi avtomobil v gospodinjstvu, ki je med konci tedna in počitnicami namenjen tudi za dolge vožnje in da bo tudi v dobi elektrike še vedno tak, saj ima doseg več kot 620 kilometrov (po WLTP). Je tudi prvi električni avtomobil, ki je zasnovan bolj trajnostno.

Novi scenic e-tech electric ima kompaktneši in lažji sinhroni elektromotor z navitjem na rotorju z osmimi magnetnimi poli. Na voljo je v dveh izvedenkah, z močjo 125 kW (170 KM) ali 160 kW (220 KM). Na izbiro sta tudi dva akumulatorja različnih zmogljivosti. 60 kWh omogoča doseg več kot 420 km, 87 kWh pa do 620 km dosega. Foto: Renault
Novi scenic e-tech electric ima kompaktneši in lažji sinhroni elektromotor z navitjem na rotorju z osmimi magnetnimi poli. Na voljo je v dveh izvedenkah, z močjo 125 kW (170 KM) ali 160 kW (220 KM). Na izbiro sta tudi dva akumulatorja različnih zmogljivosti. 60 kWh omogoča doseg več kot 420 km, 87 kWh pa do 620 km dosega. Foto: Renault

Velika baterija za več električnih kilometrov

Temelji na konstrukcijski osnovi za električna vozila CMF-EV. Ima kompakten akumulator z zmogljivostjo do 87 kWh. Elektromotor ima moč do 160 kW (kar ustreza 220 KM), glede na kompaktne zunanje mere pa je avtomobil okreten in živahen. Pri Renaultu pravijo, da je znotraj udoben za vse potnike, notranja prostornost pa je vzorna, zahvaljujoč ravnemu podu in veliki medosni razdalji (2,78 m). Zato imajo potniki veliko prostora, vključno z 278 mm prostora za kolena na zadnjih sedežih, prtljažnik ima prostornino 545 litrov. Inovativna steklena streha z zatemnitveno funkcijo in domiseln naslon za roke na zadnji klopi dopolnjujeta cel niz opreme za celovito udobje.

Multimedijsko napravo OpenR Link bogati več kot 50 aplikacij, kar uporabnikom omogoča sproščeno načrtovanje poti in uživanje v njej z vsemi sopotniki. Edinstven je tudi poseben zvočni pečat novega scenica e-tech electric, in to zahvaljujoč izjemnemu sodelovanju z umetnikom, skladateljem in glasbenikom Jean-Michelom Jarreom.