Digitalizacija je omogočila vpeljavo novih strategij tudi v servisne delavnice, s katerimi lahko mehaniki ugodijo zahtevam strank. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Digitalizacija je omogočila vpeljavo novih strategij tudi v servisne delavnice, s katerimi lahko mehaniki ugodijo zahtevam strank. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Zgodi se, da bi lastniki vozil včasih najraje kar stopili v servisno delavnico in sodelovali oziroma nadzirali delo serviserja.

Ampak to ne gre. Živimo v dobi pametnih telefonov in tudi servisi so se prilagodili, da bi pridobili večje zaupanje strank v svoje delo.

Pri Citroënu želijo večjo preglednost nad servisom svojim strankam tudi v Sloveniji omogočiti s storitvijo Videocheck. To je digitalna rešitev za izvedbo dodatnih delovnih posegov v servisni delavnici. Aplikacija omogoča, da serviser posname videoposnetek vozila in ga pošlje stranki.

Prihranek pri času

Stranka nato na daljavo odobri dodatne delovne posege. Na ta način prihrani čas, saj ji ni treba priti v servisno delavnico zaradi potrditve dodatnih delovnih posegov.

V oddaji Avtomobilnost smo obiskali eno od delavnic, v katerih uporabljajo storitev Videocheck, in se iz prve roke prepričali, kako serviserji ohranjajo preglednost, zaupanje in bližnji odnos s svojimi strankami.

Več v videoprispevku.