Sistem lahko učinkovito poveča parkirne kapacitete v prenatrpanih mestnih središčih, ne da bi bilo treba povečati površino garaž. Foto: Yeefung
Sistem lahko učinkovito poveča parkirne kapacitete v prenatrpanih mestnih središčih, ne da bi bilo treba povečati površino garaž. Foto: Yeefung

Kitajci menijo, da to prinaša velike prednosti za voznika in ustanove, kjer primanjkuje parkirnih mest. Namesto voznika avtomobil parkira "robot", kar pomeni, da so parkirana vozila med seboj oddaljena minimalno. Tudi manevrske površine so lahko manjše. Ploščad se lahko v nasprotju z avtomobilom obrača za 360 stopinj, zato ga lahko parkira tudi na mestih, kamor voznik vozila sam ne bi zmogel parkirati. V parkirni hiši tako varno namestijo več vozil, kot bi jih, če bi jih morali vozniki parkirati sami.

Sistem parkirne ploščadi je mogoče povezati tudi s samodejnim dvigalom. Garaže s samodejnim parkiranjem so lahko večnadstropne, ne da bi bilo treba ustvarjati nove nadvoze do nadstropij. Pomemben dejavnik je tudi udobje. Številni vozniki se zaradi ozkih parkirnih mest in gneče izogibajo parkiranju v parkirnih hišah. Voznik se ustavi na za to predvidenem mestu pred vhodom v garažo, izstopi in prek mobilne aplikacije sproži postopek parkiranja. Avtomobil prevzame avtomatizirana platforma in ga odpelje na parkirno mesto.

Platforma vedno ostane pod vozilom, saj ga tudi zavaruje pred premikanjem. In ker mora biti dovolj nizek, da se prilega pod šasijo avtomobila, ne more premagati ovir, višjih od šest milimetrov, ali naklonov. Zato sistem zahteva izgradnjo posebnih parkirnih hiš ali večjo predelavo obstoječih. Foto: Yeefung
Platforma vedno ostane pod vozilom, saj ga tudi zavaruje pred premikanjem. In ker mora biti dovolj nizek, da se prilega pod šasijo avtomobila, ne more premagati ovir, višjih od šest milimetrov, ali naklonov. Zato sistem zahteva izgradnjo posebnih parkirnih hiš ali večjo predelavo obstoječih. Foto: Yeefung

Tudi postopek odhoda poteka enako, le v nasprotnem vrstnem redu. Za varnost gibanja ploščadi in s tem avtomobila skrbi laserski skener, ki se šestkrat na sekundo zavrti okoli lastne osi in ves čas nadzoruje okolico, vključno z ovirami. Avtomobile postavlja z natančnostjo petih milimetrov. Gibanje s hitrostjo 5,4 km/h je podobno hitrejši človeški hoji.