Prvi mož proizvajalca električnih avtomobilov Elon Musk je večkrat poudaril, da je vožnja zaradi Tesline programske opreme varnejša, a je vedno tudi opozoril, da morajo vozniki roke ves čas držati na volanu in biti v vsakem trenutku pripravljeni na prevzem nadzora nad vozilom. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Prvi mož proizvajalca električnih avtomobilov Elon Musk je večkrat poudaril, da je vožnja zaradi Tesline programske opreme varnejša, a je vedno tudi opozoril, da morajo vozniki roke ves čas držati na volanu in biti v vsakem trenutku pripravljeni na prevzem nadzora nad vozilom. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Nedavno je skupina lastnikov vozil znamke Tesla na Norveškem gladovno stavkala. Šefa znamke Elona Muska so želeli opozoriti na dolg seznam težav z njihovimi vozili.

Po njihovih trditvah imajo avtomobili znamke Tesla številne napake, od slabe kakovosti izdelave, kot so majavi sedeži, mehurčki v sedežih, škripanje materialov, do primerov, ko avtomobila ni mogoče zagnati, ali pa prepočasne internetne povezave ali nepravilnega delovanja avtopilota. Seznam težav je še bistveno daljši, med glavnimi očitki pa je tudi funkcionalnost sistema avtonomne vožnje.

Zavajajoče oglaševanje sistema

Zato so lastniki Teslinih avtomobilov proti proizvajalcu v Kaliforniji vložili kolektivno tožbo. Podjetju očitajo zavajanje glede funkcionalnosti sistema avtonomne vožnje in funkcij za pomoč vozniku (ADAS). V podjetju Elona Muska se na tožbo še niso odzvali.

Vozniki Tesli očitajo zavajajoče oglaševanje sistema ADAS. Od leta 2016 naj bi Tesla kupcem zagotavljal, da je sistem polno uporaben oz. bo v kratkem, a je, kot trdijo tožniki, programska oprema ostala v fazi razvoja in ni varna za uporabo.

Teslo je zaradi lažnega oglaševanja avgusta tožila tudi kalifornijska agencija za promet.