Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Znano je, da je bila za ponovni zagon Volkswagnove proizvodnje po uničenju v drugi svetovni vojni zaslužna predvsem britanska vojaška uprava v Spodnji Saški, oziroma organizacija REME, kar je bila kratica za British Royal Electrical and Mechanical Engineers (britanski kraljevi električni in mehanični inženirji), ki je zanjo skrbela od junija 1945.

Avgusta 1945 je v tovarno prišel major Ivan Hirst, ki je takoj organiziral funkcionalno tovarno, iz katere so začeli prihajati volkswagni hrošči oziroma typ 1, kot so bili znani v začetku. Hirst je poskrbel tudi za prodajo zadostnega števila hroščev, da se je proizvodnja lahko kmalu povečala na zadostno količino za preživetje tovarne.

Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

V okviru britanske uprave je Volkswagnu uspel ponovni zagon, zaradi katerega se je lahko po osamosvojitvi oktobra 1949 v nekaj letih razvil v veliko avtomobilsko tovarno in enega od simbolov povojne obnove Zahodne Nemčije in nemškega gospodarskega čudeža.