Škoda nam je v Mladi Boleslav pokazala štiri nove električne modele v obliki
Škoda nam je v Mladi Boleslav pokazala štiri nove električne modele v obliki "skulptur" v realni velikosti. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Na posebnem dogodku nam je Škoda dopustila vpogled v svojo bližnjo prihodnost. Dvema enyaqoma se bodo poleg že napovedanega velikega 7-sedežnega električnega SUV-ja pridružili še bolj klasični in dostopni Škodini modeli. Edini, ki že ima ime, je elroq. Pri Škodi so nam brez zadržkov povedali, da bo to električni karoq. Škoda bo tako imela leta 2026 na trgu že šest električnih avtomobilov.

Eden izmed njih bo 4,7-metrski električni karavan, ki bo predstavljen leta 2026 in bo prvo baterijsko električno vozilo znamke s karavansko karoserijo. Avtomobil bo kompaktnih mer, hkrati pa bo zelo prostoren in praktičen. Škodin novi vstopni SUV bo naprodaj leta 2025. 4,1 metra dolg model ima delovni naslov "small". Električni avto naj bi stal okoli 25.000 evrov.

Skupina Volkswagen, del nje je tudi Škoda, namerava do leta 2027 v elektromobilnost vložiti skupno 5,6 milijarde evrov. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Skupina Volkswagen, del nje je tudi Škoda, namerava do leta 2027 v elektromobilnost vložiti skupno 5,6 milijarde evrov. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Največji Škodin prihodnji baterijsko električni model bo "space" (delovni naslov). V dolžino meri 4,9 metra in naj bi na vrhu portfelj znamke Škoda.

Motorji z notranjim zgorevanjem ostajajo

Češka podružnica skupine Volkswagen želi do leta 2030 postati ena izmed petih najbolje prodajanih znamk v Evropi z vozili v osnovnem segmentu in z drugimi e-modeli.

Škoda bo že leta 2024 lansirala baterijsko električni kompaktni SUV elroq. 4,5 metra dolg model bo električni naslednik karoqa z motorjem z notranjim zgorevanjem. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Škoda bo že leta 2024 lansirala baterijsko električni kompaktni SUV elroq. 4,5 metra dolg model bo električni naslednik karoqa z motorjem z notranjim zgorevanjem. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Kljub električni ofenzivi pa naj bi bili modeli z motorji z notranjim zgorevanjem del prihodnjega uspeha. "Želimo najboljše iz obeh svetov. Z našo paleto modelov odražamo želje strank," napovedujejo pri Škodi.
Medtem ko bo leta 2035 morda konec bencinskih in dizelskih motorjev v EU-ju, bo Škoda še naprej prodajala motorje z notranjim zgorevanjem v drugih delih sveta. Škodin šef Klaus Zellmer pravi: "Od nas ne boste slišali datuma, kdaj bomo prenehali izdelovati vozila za motorjem z notranjim zgorevanjem."

Škoda ima velika pričakovanja tudi z novo generacijo superba. Kaj vse so nam še napovedali za prihodnja leta na posebnem dogodku pa v video reportaži iz oddaje Avtomobilnost.