Namen meritev ni bil le promocija in beleženje rekordov, ampak tudi pridobitev podatkov za boljše nastavitve in nadaljnji razvoj električnih vozil, predvsem na področju aerodinamike vozila. Foto: Rimac
Namen meritev ni bil le promocija in beleženje rekordov, ampak tudi pridobitev podatkov za boljše nastavitve in nadaljnji razvoj električnih vozil, predvsem na področju aerodinamike vozila. Foto: Rimac

Rimac nevera je na nemškem dirkališču podrla 23 rekordov v kategoriji hiper športnih avtomobilov. Za meritev svetovnih rekordov so uporabili v Sloveniji razvite in narejene Dewesoft merilne instrumente ter večkrat nagrajeno programsko opremo DewesoftX.

Čase in razdalje pospeševanj ter zaviranj so pri trboveljskem podjetju izmerili z navigacijsko enoto, ki izmeri 100 meritev na sekundo in natančnostjo hitrosti 0,055 km/h tudi pri več kot 400 km/h.

Kot so sporočili iz podjetja, je najimpresivnejši rekord pospeševanja od 0 do 400 km/h in zaviranja do popolne zaustavitve v 29,93 sekunde.
Poleg glavne meritve so na neveri merili tudi oddaljenost vozila od tal, sile na vzmetenju in dodatno beležili več kot 2000 parametrov iz komunikacijskega omrežja vozila.

Avdio: Podkast ApolloLajka s predstavnikom Dewesofta o njihovih merilnih napravah

Tudi če ti ne uspe izdelati lastne rakete, jim lahko meriš utrip – Vid Selič, Dewesoft