Rim želi za svojo avtomobilsko industrijo skleniti obsežen dolgoročni načrt, v katerega bodo vključeni vsi lokalni proizvajalci, vključno s proizvajalcem Fiat Stellantis. Foto: Fiat
Rim želi za svojo avtomobilsko industrijo skleniti obsežen dolgoročni načrt, v katerega bodo vključeni vsi lokalni proizvajalci, vključno s proizvajalcem Fiat Stellantis. Foto: Fiat

Novico je objavil Reuters, ki se sklicuje na dva zanesljiva vira, ki sta razkrila, da želi Italija zaščititi svojo avtomobilsko industrijo pred kitajskim uvozom.

Italijani naj bi navdih našli v Franciji, kjer so podobne načrte o omejitvi subvencioniranja razgrnili v septembru. Z novo shemo želijo odvrniti kupce od električnih avtomobilov (EV), izdelanih na Kitajskem, katerih uvoz v Evropi zaradi nižjih cen od evropskih električnih vozil narašča.

Rim vidi francoski okvir spodbud kot "razumen", je za Reuters dejal eden od virov in dodal, da italijanska vlada proučuje takšno možnost. Italija želi slediti pristopu Francije, je potrdil drugi vir.

Medtem ko so običajno spodbude usmerjene zgolj na emisije vozil med vožnjo, bodo po novih pravilih, kot so jih predlagali v Franciji, modeli avtomobilov ocenjeni glede na vladne mejne vrednosti za količino energije, porabljene za izdelavo materialov, sestave v tovarnah in prevozu na trg.