Prototip SkyDrive SD-XX z navpičnim vzletanjem in pristajanjem (eVTOL) je 8-propelerski stroj s stekleno kabino in je bil zasnovan tako, da ima največjo vzletno težo 500 kilogramov, doseže višino 500 metrov, leti z največjo hitrostjo 100 km/h in ostane v zraku 20 do 30 minut. Foto: SkyDrive
Prototip SkyDrive SD-XX z navpičnim vzletanjem in pristajanjem (eVTOL) je 8-propelerski stroj s stekleno kabino in je bil zasnovan tako, da ima največjo vzletno težo 500 kilogramov, doseže višino 500 metrov, leti z največjo hitrostjo 100 km/h in ostane v zraku 20 do 30 minut. Foto: SkyDrive

Suzuki je napovedal podpis pogodbe z vodilnim proizvajalcem letalnih naprav SkyDrive. Dogovor se nanaša na proizvodnjo letečih avtomobilov, torej mobilnih naprav, ki se ne bodo premikale le po zraku, ampak tudi po cesti. V skladu s sporazumom bo SkyDrive ustanovil hčerinsko podjetje v 100-odstotni lasti z namenom proizvodnje letečih avtomobilov.

"Naredili bomo ambiciozne korake k razvoju izdelkov za zračno mobilnost, in sicer za vsakodnevni prevoz," je dejal izvršni predsednik Suzukija Toshihiro Suzuki. SkyDrive, ki je član japonskega javno-zasebnega sveta za napredno zračno mobilnost, vodi Tomohiro Fukuzawa. Danes SkyDrive že proizvaja in upravlja tovorne letalnike z nosilnostjo do 30 kilogramov, ki se uporabljajo na primer v gorskih območjih. Poleg tega je SkyDrive že uspešno izvedel testne polete s posadko na Japonskem.

Podatki o tem, kakšna bodo leteča vozila, niso znani. Verjetno pa naj bi šlo za električni dvosedežni multikopter s tandemsko razporeditvijo sedežev in trikolesnim podvozjem, ki bo omogočal, da se bo leteči stroj premikal tudi po cesti.