Ekološke barve so zadnji korak, ki ga je BMW naredil za bolj zeleno proizvodnjo. Že lani so predstavili nov postopek, imenovan EcoPaintJet Pro, ki omogoča natančnejše nanašanje barve. To proizvajalcu avtomobilov pomaga prihraniti 6000 megavatnih ur energije in zmanjšati ogljični odtis za 2000 ton na leto. Foto: BMW
Ekološke barve so zadnji korak, ki ga je BMW naredil za bolj zeleno proizvodnjo. Že lani so predstavili nov postopek, imenovan EcoPaintJet Pro, ki omogoča natančnejše nanašanje barve. To proizvajalcu avtomobilov pomaga prihraniti 6000 megavatnih ur energije in zmanjšati ogljični odtis za 2000 ton na leto. Foto: BMW

Prehod na akumulatorska ali vodikova vozila je najpomembnejši korak, ki so si ga zadali številni proizvajalci avtomobilov s ciljem razogljičenja.

Da bi postali resnično ogljično nevtralni, je treba veliko več kot opustitev motorja z notranjim izgorevanjem. V ta namen si v BMW Group za zajezitev onesnaževanja prizadevajo v celotnem proizvodnem procesu. Tudi pri barvanju vozil, pri katerem uporabljajo biološke odpadke ali odpadke iz čistilnih naprav. To naj bi pomagalo odstraniti surovo olje iz postopka proizvodnje barve. Ti in drugi ukrepi naj bi od zdaj do leta 2030 prihranili več kot 15.000 ton emisij CO2.

Pri tem BMW-ju pomaga velikan na področju avtomobilskih barv, podjetje BASF, BMW pa je postal prvi proizvajalec avtomobilov, ki te barve uporablja v svojih tovarnah v Evropi. Pri bavarskem proizvajalcu vozil so prepričani, da so barve čistejše, hkrati pa zmanjšajo količino ogljika, ki se uporablja pri proizvodnji, prevozu in rafiniranju surove nafte.

Poleg novih barv BMW-jevi tovarni v Leipzigu in Rosslynu uporabljata trajnostno proizvedeno zaščito proti koroziji.