Tokrat o povezljivosti in informacijsko zabavnem sistemu mustanga mach-E. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Tokrat o povezljivosti in informacijsko zabavnem sistemu mustanga mach-E. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Tesla je sicer zelo dober avtomobil, ampak za nas, avtomobilske dinozavre, tesla ponuja nekaj neumnosti. Bistvo je, da sprožimo pogovor, izmenjavo mnenj. Električni mustang mach-E v resnici teh neumnosti ne ponuja in je zaradi tega bolj primeren električni avtomobil za nas dinozavre.

Primer številka ena je recimo zaslon pred voznikom. Se pravi plošča, na kateri dobimo vozniške informacije, od hitrosti, dosega in tako naprej. Pri tesli je recimo vse stlačeno. Primer številka 2. Pri tesli moramo za odpiranje predala pred voznikom pritiskati po velikem zaslonu, pri mustangu imamo klasičen vzvod za odpiranje tega predala. Oboje je v tem primeru objektivno boljše, seveda pa se je mogoče privaditi. Primer številka tri pa z objektivnostjo ni tako zelo povezan, ampak je povezan predvsem z mojimi osebnimi preferencami. Tesla namreč ne ponuja sistema Car Play, mustang ga ima. Zakaj pravim, da je to moja osebna preferenca? Predvsem zato, ker, ko se odločiš enkrat za en operacijski sistem, je vse skupaj bolj preprosto.

Velik zaslon prinaša prednosti

Navigacijska naprava na primer že točno ve, kam se bom odpeljal, saj to prebere iz mojega koledarja. Glasovna pomočnica tudi že predvideva, kakšno glasbo želim poslušati. Marsikaj tega predvidevanja pa je vključeno tudi v Fordovo navigacijo, oziroma v Fordov operacijski sistem. In ta navigacija se tudi uči mojih ciljev. Na primer, kakšni so moji trendi? Kam se recimo vozim vsakodnevno? Še ena osebna preferenca, kar je meni osebno všeč, pa je to, da ves čas vidim, koliko je nadmorska višina. Prednost velike tablice na sredini mustanga mach-E je tudi v tem, da lahko spodaj nastavimo bližnjice in na ta način nekatere podatke na zaslonu vidimo stalno. Hkrati so tudi tipke za ogrevanje sedežev stalno dosegljive. Hvalim tudi zelo velik vrtljivi gumb za nastavljanje glasnosti zvočnega sistema, ki je mimogrede zelo uravnotežen in zelo prijeten za poslušat.

Na supetestu smo obdelali prav vse plati mustanga mach-E, od različnih načinov polnjenja, vožnje po snegu in štirikolesnega pogona, posvetili smo se legendarnemu imenu, karoseriji in tudi porabi. Vse to v video reportažah pod člankom.