Tarraco je največji in najbolj razkošen seat. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Tarraco je največji in najbolj razkošen seat. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Seat tarraco je največji in najdražji Seatov model in kot tak primeren tudi za velike družine. Ni sicer tako zelo prostoren in praktičen kot enoprostorec alhambra, zato pa ponuja možnost tretje vrste sedežev in kar je pomembno, tri ločene sedeže v drugi vrsti. Kot tak v resnici zelo solidno zapolnil praznino v ponudbi.

Po preizkušenem menimo, da bo tarraco prepričal še eno vrsto uporabnikov. Tiste “starše”, ki želijo, da se njihov veliki družinski avto tudi dobro pelje. SUV-ji tega segmenta se v veliki večini skozi zavoje peljejo precej štorasto. Njihovo podvozje in krmiljenje sta pač nastavljena tako, da so v prvi vrsti udobni.

Najbolj racionalen del tega avtomobila je njegov pogon. Gre za 2,0-litrski turbodizelski motor s 110 kilovati moči, ki smo ga že pohvalili pri testu nekaterih drugih koncernskih modelov. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Najbolj racionalen del tega avtomobila je njegov pogon. Gre za 2,0-litrski turbodizelski motor s 110 kilovati moči, ki smo ga že pohvalili pri testu nekaterih drugih koncernskih modelov. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Tarraco je dokaz, da se z nekaj pravimi rešitvami tudi pri velikem in težkem SUV-ju da. In tega ne pravimo samo mi, pač pa so to potrdili tudi naši gledalci, ki so ta model pohvalili celo pri dinamičnem vijuganju na cestah pod Trnovskim gozdom.

Asistenčni sistemi v tem avtomobilu odlično delujejo na avtocestah in obenem tudi pri vožnji na regionalnih cestah, kjer pametni tempomat na bolj prometnih odsekih zares pametno prilagaja hitrost vožnje, s tem pa uspe pošteno razbremeniti voznika. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Asistenčni sistemi v tem avtomobilu odlično delujejo na avtocestah in obenem tudi pri vožnji na regionalnih cestah, kjer pametni tempomat na bolj prometnih odsekih zares pametno prilagaja hitrost vožnje, s tem pa uspe pošteno razbremeniti voznika. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Tudi prilagajanje podvozja

Tehnični priboljšek, ki po našem mnenju pretehta, je sistem za dinamično uravnavanje podvozja, oziroma DCC. Ta glede na želje voznika prilagodi delovanje amortizerjev in krmiljenja. Tako je lahko vožnja zelo mehka, ali pa zelo trda in čvrsta.

Hvalimo volanski obroč, ki je kapacitiven, torej zaznava dotike naših rok. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Hvalimo volanski obroč, ki je kapacitiven, torej zaznava dotike naših rok. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Ne pričakujte ravno dinamike lahkih kombilimuzin, a tarraco se resnično pelje zelo suvereno. Nas je še bolj kot z udobjem navdušil, ko smo ga peljali dinamično.

Pomemben razlog za to so tudi velika 20-palčna platišča s širokimi pnevmatikami. Vožnja je tako še bolj trda in čvrsta, tako opremljen oziroma z dodatno opremo nadgrajen pa eden najbolj vozniško prepričljivih SUV-jev, kar jih danes vozi po cestah.

Celoten test si lahko pogledate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.