Oliver Blume mogoče prihranke vidi predvsem v baterijah, ki so največji strošek električnega avtomobila. Z novo standardno celico želi VW znižati stroške do 50 odstotkov. Vodja Volkswagna pravi, da bodo električni avtomobili tudi na splošno stroškovno učinkovitejši. Po njegovem prepričanju najpozneje do leta 2030 ne bo več razlik v donosih med motorji z notranjim zgorevanjem in električnimi. Foto: EPA
Oliver Blume mogoče prihranke vidi predvsem v baterijah, ki so največji strošek električnega avtomobila. Z novo standardno celico želi VW znižati stroške do 50 odstotkov. Vodja Volkswagna pravi, da bodo električni avtomobili tudi na splošno stroškovno učinkovitejši. Po njegovem prepričanju najpozneje do leta 2030 ne bo več razlik v donosih med motorji z notranjim zgorevanjem in električnimi. Foto: EPA

Kot piše spletni Automobiwoche, imajo uveljavljeni avtomobilski proizvajalci številne prednosti, tudi zato, ker imajo v svoji ponudbi modele z motorji z notranjim zgorevanjem.

Oliver Blume pravi: "Kitajci so se v zadnjih desetletjih naučili izdelovati avtomobile, vendar imajo uveljavljeni proizvajalci znanje o vozilih in tudi raven kakovosti. In imamo dediščino blagovne znamke. Tega novi nimajo. Zato je naš položaj dober."

Blume dodaja, da za zdaj ni dokazov, da proizvajalci iz Kitajske vstopajo na trg z nizkimi cenami. Pravi, da bi lahko na Kitajskem proizvajali vozila približno 20 odstotkov ceneje. "Toda Kitajci v Evropi ne bodo mogli ponuditi ravni stroškov, kot jo ponujajo na Kitajskem," pravi vodja VW.

Visoki stroški bi nastali predvsem pri prilagajanju vozil evropskim zahtevam in vzpostavitvi prodajne mreže. "Kitajci pri nas ponujajo svoja vozila po dvakrat višjih cenah kot na Kitajskem," dodaja, hkrati pa je pohvalil konkurenco: "Konkurenca ima vedno nekaj dobrega. Sili nas, da postanemo boljši. Zato je dobro, da se postavimo tako, da bomo konkurenčni."

To vključuje tudi zmanjšanje stroškov. "Morali bomo trdo delati na stroškovni strani," je dejal Blume, ki je prepričan, da je stroške mogoče hitro znižati.