Tiguan je serijsko opremljen s številnimi komfortnimi in asistenčnimi sistemi: poleg asistence za menjavo voznega pasu, sistema za zaviranje v sili in asistente za ohranjanje smeri ima tudi sistem za prepoznavanje prometnih znakov. Foto: Volkswagen
Tiguan je serijsko opremljen s številnimi komfortnimi in asistenčnimi sistemi: poleg asistence za menjavo voznega pasu, sistema za zaviranje v sili in asistente za ohranjanje smeri ima tudi sistem za prepoznavanje prometnih znakov. Foto: Volkswagen

Volkswagen tiguan je doživel velike izboljšave. Na vseh področjih. Oblikovanje zaznamuje izboljšana aerodinamika in mogočno oblikovan sprednji del z zelo ploskimi LED-žarometi in steklenim prečnim pasom. Odprtine mreže hladilnika so zdaj na zunanji strani odbijača, kjer tako imenovane zračne zavesice poskrbijo za optimalno dovajanje zraka.

Novi tiguan je v dolžino zrasel za okoli tri centimetre. Višina, širina in medosna razdalja bodo v primerjavi s predhodnikom ostale skoraj nespremenjene. Prostornina prtljažnika se je povečala za 37 litrov, na sedanjih 652 litrov (pri natovorjenosti do višine naslonjal zadnjih sedežev). Foto: Volkswagen
Novi tiguan je v dolžino zrasel za okoli tri centimetre. Višina, širina in medosna razdalja bodo v primerjavi s predhodnikom ostale skoraj nespremenjene. Prostornina prtljažnika se je povečala za 37 litrov, na sedanjih 652 litrov (pri natovorjenosti do višine naslonjal zadnjih sedežev). Foto: Volkswagen

Tudi notranjost ima popolnoma novo zasnovo in prečiščeno obliko. Novi digitalni kombinirani instrument (digitalni instrumenti v obliki vodoravno ležeče tablice z zaščito proti bleščanju), merijo do 38 centimetrov (15 palcev), nov je velik zaslon infotainment sistema s popolnoma novo strukturo menijev in grafiko, prav tako nov projicirni sistem (projekcije na vetrobransko steklo).

Iz touarega, modela višjega avtomobilskega razreda so bili preneseni novi sistemi, kot so pnevmatska masažna funkcija za sprednja sedeža ali prvič v tiguanu uporabljeni HD-matrični žarometi. Novo prilagodljivo podvozje DCC Pro2 izboljšuje tako udobje kot dinamiko. Najnovejša generacija sistema omogoča avtomatizirano parkiranje in odparkiranje.

Novi so tudi sedeži s pnevmatskim 4-smernim nastavljanjem ledvene opore in prav tako pnevmatsko 10-prekatno masažo akupresurnih točk. Poleg tega je mogoče nastaviti, pri katerih zunanjih temperaturah se samodejno aktivira ogrevanje ali prezračevanje sedežev. Foto: Volkswagen
Novi so tudi sedeži s pnevmatskim 4-smernim nastavljanjem ledvene opore in prav tako pnevmatsko 10-prekatno masažo akupresurnih točk. Poleg tega je mogoče nastaviti, pri katerih zunanjih temperaturah se samodejno aktivira ogrevanje ali prezračevanje sedežev. Foto: Volkswagen

Veliko kilometrov na elektriko

S platformo MQB bodo v tiguanu lahko vgrajene različne vrste pogonskih sistemov. Tako bodo na voljo turbodizelski motorji (TDI), turbobencinski motorji (TSI), blagi hibridni turbobencinski motorji (eTSI) in priključnohibridni sistemi (eHybrid), ki bodo v prihodnje na voljo izključno z avtomatskim menjalnikom (DSG).

Novi hibridnimi pogoni omogočajo okoli 100 kilometrov izključno električnega dosega. Poleg tega bo v vseh različicah eHybrid polnjenje z izmeničnim tokom (AC) postalo hitrejše, prvič pa bo serijsko na voljo tudi hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC).