Uporabniki so v hyper configuratorfju lahko izbirali med tremi okolji – exponential square, exponential cube in exponential infinite, kjer so lahko ustvarili svoj lastni model. Skupnost je pritegnila konfiguracija exponential square, kjer prevladujejo surove teksture in zemeljske barve, ki jih navdihujejo naravni elementi, kot so minerali in kamni. Foto: Cupra
Uporabniki so v hyper configuratorfju lahko izbirali med tremi okolji – exponential square, exponential cube in exponential infinite, kjer so lahko ustvarili svoj lastni model. Skupnost je pritegnila konfiguracija exponential square, kjer prevladujejo surove teksture in zemeljske barve, ki jih navdihujejo naravni elementi, kot so minerali in kamni. Foto: Cupra

Cupra darkrebel je avtomobil, ki po mnenju španske znamke premika meje oblikovanja in zmogljivosti ter celo postavlja pod vprašaj način oblikovanja in ustvarjanja avtomobilov v prihodnosti za nove generacije.

Oboževalci znamke so namreč s pomočjo spletnega orodja hyper configurator ustvarili več kot 270.000 konfiguracij modela. Člani skupnosti Cupra so med drugim tudi ambasadorji znamke, kot so Alexia Putellas, Marc ter Stegen, Ansu Fati in Daniel Brühl. S potopitvenim virtualnim orodjem so pomagali oblikovati elemente modela cupra DarkRebel, prvega konceptnega avtomobila znamke, ustvarjenega v brezmejnih možnostih Metahypa, znamkinega prostora v Metaverzumu. Na tisoče delčkov konfiguracijskih podatkov bo upoštevanih v končni fizični podobi modela.

74 % uporabnikov je programsko orodje za oblikovanje vozila uporabilo na mobilnih napravah, kar po mnenju Cupre jasno nakazuje, da bo DarkRebel avtomobil, ki ga je zasnovala nova generacija in je namenjen njej. Foto: Cupra
74 % uporabnikov je programsko orodje za oblikovanje vozila uporabilo na mobilnih napravah, kar po mnenju Cupre jasno nakazuje, da bo DarkRebel avtomobil, ki ga je zasnovala nova generacija in je namenjen njej. Foto: Cupra

"Cupra darkrebel je najbolj aktualna provokacija znamke, ustvarjena brez meja resničnega sveta. Ta konceptni avtomobil je bil ustvarjen za naslednjo generacijo, zasnovala pa ga je skupnost, in ne posameznik. Je upornik z namenom, saj dokazuje, da so električni avtomobili lahko seksi, emocionalni in šokantni," je dejal Wayne Griffiths, izvršni direktor znamke Cupra.

Kot so zapisali pri španski znamki, so uporabniki z vsega sveta dali duška svoji ustvarjalnosti in s tem vplivali na končno podobo modela. Največ konfiguracij je bilo oddanih v Španiji in Nemčiji.