Nov Peugeotev panoramic i-cockpit je lani v Nemčiji prejel nagrado “Connected Car Award 2023”, in sicer v kategoriji uporabniških vmesnikov, naše vprašanje pa se nanaša na velikost volana, ki je prav tako zelo pomemben del ureditve voznikovega delovnega prostora. Foto: Peugeot
Nov Peugeotev panoramic i-cockpit je lani v Nemčiji prejel nagrado “Connected Car Award 2023”, in sicer v kategoriji uporabniških vmesnikov, naše vprašanje pa se nanaša na velikost volana, ki je prav tako zelo pomemben del ureditve voznikovega delovnega prostora. Foto: Peugeot

Riddle: ID: jS4qumft

Pred vami je najbolj avtomobilnostni kviz v Sloveniji! Vsak teden bomo za vas pripravili eno zanimivo vprašanje, s katerim bomo na preskus postavili vaše znanje o avtomobilih, prometu in mobilnosti nasploh. Namen kviza je razkrivati številne neznane zgodbe, ki so zaznamovale avtomobilsko zgodovino in prometno mobilnost. Na zastavljeno vprašanje vam ponujamo tri rešitve, vi pa izberite pravo. Čez teden dni bomo razkrili pravilni odgovor in osvetlili ozadje zgodbe.

Namig k vprašanju

Peugeot 208 se je pred tekmece postavil z nekaterimi izstopajočimi posebnostmi, ki utrjujejo poseben status in imidž Peugeota v tem prodajno natrpanem razredu. Ob izstopajočem dizajnu, s katerim je Peugeot prek celotne modelske linije pri kupcih več kot očitno zaigral na prave strune, je zdaj dodal še nekaj posebnosti, ki so za voznika prav posebna izkušnja. Ob manjšem volanu, o katerem smo v Avtomobilnosti že veliko govorili, a vendar ne toliko, da bi povedali tudi to, za koliko se je ob prihodu na trg leta 2012 skrčil, je tu zdaj tudi zadnja generacija i-cockpita. Gre za evolucijo prav posebne filozofije ureditve voznikovega delovnega prostora z veliko zanimivimi rešitvami in široko možnostjo povezljivosti.

Avtomobilska industrija zelo hitro sledi novim metodam povezovanja človeka in stroja, pri tem pa mora nove pretežno digitalizirane tehnološke pridobitve pretvoriti v obliko in rabo, ki voznika med vožnjo čim manj motijo, kar pa v poplavi neštetih novih vsebin nikakor ni enostavno. Peugeot je v preteklosti na tovrstne izzive znal pogledati tudi izven klasičnega in ustaljenega pogleda v avtomobilski panogi, v zadnjem času sta najlepša primera tega zagotovo zmanjšanje volana in spremenjena i-cockpit filozofija pogleda na armaturo prek volanskega obroča.